SOCIAL MEDIA

nacomi | hair conditioner with argan oil

czwartek, 27 lutego 2020


Witajcie kochani! Aż nie chce mi się wierzyć, że luty dobiega końca. Czas ostatnio płynie tak szybko, że za niczym nie nadążam, a czuję jakby dopiero co rozpoczął się rok. Przyznajcie się, kto z Was tak jak ja czekał na 'czwartkowy włosing'? Z produktem, który chciałam Wam dzisiaj zrecenzować zapoznałam się całkiem niedawno, ale czy się polubiliśmy? Tego dowiecie się w dzisiejszym poście. Zapraszam Was więc do krótkiej lektury.


Szczerze mówiąc o marce Nacomi dowiedziałam się całkiem niedawno. Wcześniej znałam ją jedynie z produktów do ciała, a o tym że w swojej ofercie mają także produkty do włosów kompletnie nie wiedziałam. W ostatnim czasie intensywnie szukałam produktu emolientowego do włosów, który ma zapewnić im blask i przede wszystkim ochronę! Przekopując internet a w szczególności strony internetowe związane z włosami natrafiłam na tą odżywkę do włosów z olejkiem arganowym. Czy mi się sprawdziła? Czytajcie dalej!


Zacznijmy od tego czym w ogóle jest olejek arganowy. Jest to produkt, który sam producent określa jako 'płynne złoto Maroka' ze względu na to że działa zbawiennie na nasze włosy. Przede wszystkim olejek arganowy jest produktem naturalnym, który zawiera wiele cennych dla naszej skóry i włosów substancji (witamin, kwasów tłuszczowych, fitosteroli itp.). Jak zatem działa w tym produkcie i czy jest warty swojej ceny?


Odżywka jest ogólnodostępna w drogerii Hebe, jak cała marka Nacomi. Za 200 ml produktu musimy zapłacić 22,99 zł, co wcale nie jest tak mało jak za odżywkę do włosów. Ta, jednak, jest na prawdę warta waszej uwagi. Oczywiście stosujemy ją zaraz po zastosowaniu szamponu, nakładamy na końcówki włosów i spłukujemy. Efekt jej stosowania jest dokładnie taki jaki powinien być. Włosy są na prawdę cudownie odżywione, nawilżone i przede wszystkim pełne blasku. Wyglądają zdrowo i na dodatek są zabezpieczone ze względu na właściwości odżywki. Przyznam szczerze, że produkt jest całkiem wydajny, ale gdy mi się skończy to na pewno sięgnę po kolejną buteleczkę.


Jeśli Wasze włosy są pozbawione blasku albo potrzebują odżywienia to ta odżywka idealnie się Wam sprawdzi. Świetnie zabezpiecza włosy, dlatego powinna znaleźć się na każdej półce.

Piszcie w komentarzach czy mieliście styczność z marką Nacomi, a przede wszystkim z tą odżywką do włosów! Jak Wam się sprawdziła?

20 komentarzy:

  1. Nie lubie odżywek, zdecydowanie jestem miłośniczką masek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mnie ominęło to, że Nacomi ma odżywki i w ogóel produkty do włosó ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej marki, ale ta odżywka zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like hair products that have argan oil. Very healthy!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas poszukuję dobrych kosmetyków do włosów, ta odżywka bardzo mi się podoba, chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś coś nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie jestem zadowolona z ziaji ale moze kiedyś coś wypróbuję z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Nacomi więc napewno wypróbuje 😄
    Karilleyn KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Z NAcomi miałam produkty do ciała i sprawdziły się super wiec ciekawa jestem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa odżywka :) nigdy Nie miałam nic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy skończę swoją odżywkę, możliwe że sięgnę po ten produkt. Wydaje się, że działa świetnie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej arganowy to moje najnowsze odkrycie, uwielbiam ♥
    buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Seems to be worth to try!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki tej marki, ale tej odżywki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ¡¡Holiii!!
    I just found your blog, and I found it very interesting. From now on you have a new follower. I invite you to stop by my blog whenever you want.
    ¡¡Bsssos!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za tanio ale jeśli faktycznie tak dobrze działa to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, kosmetyki na pewno wypróbuje ;*
    Zapraszam:

    http://fashionangelsent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest z olejkiem arganowym, nie masz problemu z jego zmyciem? Sam olejek jest bardzo tłusty. Jak to wygląda odnośnie maski :)?

    https://wildfiret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń