SOCIAL MEDIA

how I make my hair grow?

piątek, 23 sierpnia 2019


To co podoba mi się w byciu studentem to fakt, że mimo że za tydzień kończą się wakacje mnie czeka jeszcze miesiąc laby. Rok akademicki zaczyna się dopiero od października więc mam jeszcze trochę czasu na martwienie się egzaminami i porannym wstawaniem. W ostatnim czasie całkowicie oddaję się blogowi i staram się pisać jak najwięcej mogę. Nie oznacza to jednak że będę zasypywać Was postami codziennie ale staram się nadrabiać zaległości i pisać 'na zapas'. Niedługo, bo lekko za ponad tydzień wyjeżdżam na długo wyczekiwane wakacje! Nie chcę jeszcze zdradzać gdzie ale po powrocie na pewno nie oszczędzę Wam zdjęć!

W ostatnim czasie zainteresowałam się bardziej tematem włosów o czym wspominałam Wam już w przypadku olejowania. Co prawda mam problem z regularnością ale dzięki kilku sposobom udało mi się wyhodować masę tzw. 'baby hair'. Muszę przyznać że wcześniej na głowie nie wyrastało mi nic a na centymetr wzrostu musiałam czekać z pół roku jak nie więcej. Jeśli tak samo jak ja macie problem z włosami i zastanawiacie się co zrobić to ten post jest dla Was. Chciałam podzielić się z Wami kilkoma sposobami, które sprawią że włosy w końcu zaczną rosnąć!


I. ŁYKAJ DROŻDŻE

Drożdże mają to do siebie że przyspieszają wzrost włosów błyskawicznie. Ja brałam je po raz pierwszy jakieś 2 miesiące temu i zażywałam przez okres jednego miesiąca w dawce 5 tabletek dziennie. Też wydawało mi się to sporo ale idzie się przyzwyczaić. Ważne żeby pamiętać o regularności a uwierzcie - warto. Pierwsze efekty widać już po kilku dniach, ale tak na prawdę to właśnie teraz nie mogę opędzić się od małych wyrastających włosów. Do tabletek planuję powrócić bo pamiętajcie że taką przerwę należy sobie zrobić. A dlaczego? Dlatego że organizm przyzwyczaja się więc żeby tabletki działały cały czas musielibyśmy zażywać ich coraz to większą dawkę. Ja osobiście drożdże bardzo polecam i zdecydowanie wolę łykać tabletki niż pić te rozpuszczone. 


II. OLEJ NA GŁOWĘ

O olejowaniu już Wam kiedyś wspominałam, a jeśli jeszcze tego postu nie widzieliście to Was do niego odsyłam - jak olejuję włosy? . Znajdziecie tam informacje o tym jak przebiega olejowanie i jakich produktów ja używam. Uważam że aby utrzymać włosy w dobrej kondycji i je odżywić jest to jedna z najlepszych metod. Niestety jest trochę czasochłonna ale raz, dwa razy w tygodniu warto zrobić sobie takie spa i poświęcić chwilę dla naszych włosów. Nie wymaga ono żadnych specjalistycznych kosmetyków a na włosy działa zniewalająco. Efekty możecie zobaczyć we wcześniej podlinkowanym poście!


III. SZAMPON Z NATURY

Aby nie obciążać włosów i nie wypychać ich sztucznymi składnikami przerzuciłam się na naturalne szampony Petal Fresh. Są one bardzo delikatne dla włosów, chociaż nie każdemu też muszą podpasować. Statystycznie wypadają one bardzo dobrze więc jeśli borykacie się z przetłuszczaniem, nadmiernym oklapnięciem włosów bądź po prostu chcecie poprawić ich stan to zdecydowanie tą serię mogę Wam polecić. Szampony dostępne są w różnych wariantach i dodatkowo można dokupić do nich odżywkę. Moim ulubionym jest Aloe&Citrus zarówno szampon jak i odżywka i stosuję je do codziennego mycia.



IV. RYPACZ NA OCZYSZCZENIE

Codzienne mycie włosów nie zawsze wiąże się z ich dokładnym oczyszczeniem. Z tym pomagają tzw. 'rypacze' czyli szampony mocno oczyszczające włosy jak i skórę głowy. Nie stosuje się ich codziennie bo zawierają silne detergenty ale raz na tydzień, dwa w zupełności wystarcza. Po czym poznać że dany szampon to rypacz? Najczęściej ma on bardzo krótki skład. Dodatkowo szampony te są bardzo tanie i znajdziecie je w drogeriach w granicach 3-5 zł.

Piszcie w komentarzach czy tak jak ja macie problem z wzrostem włosów? Stosujecie którąś z tych metod?

22 komentarze:

  1. Ja nie mam z tym problemów, bo moje włosy baaardzo szybko rosną 😀
    Ale post bardzo przydatny 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam duże problemy z moimi włosami, są suche na końcach, a przetłuszczają się u nasady. Od jakiegoś czasu stosuje bardziej naturalne szampony i zauważam efekty :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi tabletkami, sama z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting, lovely! Thank you for the helpful tips :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It is great the vitamins helped with your hair growth! Thanks for sharing!

    Nancy ♥ exquisitely.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Everyone loves a smooth, long, black hair. As the song goes, 'I love to touch that long black hair'.
    Child Actor LA

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing your tips. I can recommend this to my friends.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak pamietam czasy studenckie jak kończyl się sierpień i jeszcze ta satysfakcja, ze miesiąc wolnego :D

    Mi włosy akurat rosną bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi włosy bardzo powoli rosną :(
    https://whateverkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks so much for the tips! I will have to try the head oil - that sounds interesting! I am all for natural shampoo!

    findyourownhope.com

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę sobie zakupić ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jeśli też masz problem ze wzrostem włosów! Na prawdę dużo to daje, a jestem osobą której włosy w ogóle nie rosną :(

      Usuń
  14. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog, dużo inspiracji tematycznych, będę częściej tuta zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie jest tu wszystko opisane, będę często tu zaglądać i korzystać z porad i poleceń.

    OdpowiedzUsuń