SOCIAL MEDIA

Anastasia Beverly Hills vs MORPHE

niedziela, 14 czerwca 2020


Witajcie kochani! Lato zbliża się wielkimi krokami, a ja już rozpływam się przy trzydziestu stopniach na zewnątrz. Uwielbiam słoneczną pogodę i coraz bardziej odczuwam wakacje, chociaż został mi jeszcze miesiąc studiów. Powoli kończy się moja przygoda a ja do końca nie wiem co mam ze sobą zrobić dalej - kolejne studia, praca? Jak to wszystko ma wyglądać? W głowie mam sporo myśli, ale ciężko jest mi się zdecydować i podjąć odpowiednią decyzję.


W dzisiejszym poście przychodzę do Was z porównaniem dwóch topowych marek, a mianowicie Morphe oraz Anastasii Beverly Hills. Obie to amerykańskie marki, które na całym świecie robią furorę ze względu na swoje produkty do makijażu oczu. Jestem posiadaczką paletek z obu firm od dłuższego czasu i recenzowałam je już pojedynczo na blogu ( morphe | abh ). Postanowiłam więc zrobić takie porównanie, bo wiele osób przed wydaniem kilkuset złotych może zastanawiać się czy warto przepłacać i kupić paletkę z Anastasii czy jednak wybrać coś tańszego jak np. Morphe? Muszę jeszcze wspomnieć, że oceniać będę dwie najpopularniejsze paletki czyli Modern Renaissance od ABH oraz Morphe 35F. Zapraszam do czytania!


O P A K O W A N I E

Pierwszą rzeczą, którą biorę pod lupę jest opakowanie. Wiele osób kupuje oczami i myślę, że każdy przyzna że paletka Anastasii Beverly Hills wygląda zdecydowanie lepiej. Jak spojrzycie na zdjęcie to można zauważyć że opakowanie Morphe jest plastikowe i okropnie odbijają się na nim palce. Paletka ABH ma przepiękne welurowe opakowanie i jest ono też dużo przyjemniejsze w dotyku. Jeśli miałabym wybierać po wyglądzie to zdecydowanie ABH wygrywa. Tak więc..

1:0 dla Anastasia Beverly Hills


C E N A 

Kolejną rzeczą, którą będziemy brać pod uwagę jest cena. Jak widzicie, paletka Morphe jest dużo większa. Mieści ona aż 35 cieni zarówno matowych jak i błyszczących, które akurat w tej wersji przeważają. Za taki zestaw musimy zapłacić ok. 150 zł. Druga paletka, od ABH, zawiera zdecydowanie mniej cieni bo tylko 14, ale również są one zróżnicowane. Mamy cienie matowe, błyszczące od nude po mocniejsze kolory. Paletka jest jednak zdecydowanie droższa bo musimy zapłacić za nią aż ok. 230 zł!

Wynik - 1:1


J A K O Ś Ć 

Kolejną, zdecydowanie bardziej istotną niż wygląd rzeczą jest jakość cieni. Gdy płacimy taką sumę to napewno nikt z nas nie chce aby cienie się osypywały, kruszyły czy znikały po kilku godzinach. Jak to wygląda w przypadku obu paletek? Moim zdaniem - bardzo podobnie. Cienie zarówno w paletce Morphe jak i w paletce Anastasii Beverly Hills mają konsystencje masełka, cudownie się z nimi pracuje i przede wszystkim mają fantastyczny pigment! Cienie długo utrzymują się na oczach, nawet bez nakładania bazy, a co więcej świetnie się blendują.


Powyżej wstawiłam też dla porównania zdjęcie dwóch lekko pomarańczowych cieni z obu paletek - różnicy brak. Cienie wyglądają świetnie. Ten po lewo jest z paletki ABH a po prawo Morphe. Ciężko jest mi tutaj wybrać lepszą paletkę, dlatego każda z tych marek dostaje ode mnie po jednym punkcie.

Remis! 2:2


Szczerze mówiąc, obie paletki są do siebie bardzo podobne. Do Morphe mam sentyment, gdyż była to moja pierwsza droższa paletka, którą kupiłam sobie sama i tym samym była strzałem w dziesiątkę. Wspaniała jakość za nie aż tak ogromną cenę. Anastasia Beverly Hills też nie jest złym wyborem, jednakże moim zdaniem jest trochę przereklamowana. Kosztuje naprawdę sporo pieniędzy, jednakże być może płacimy tutaj głównie za markę. Nie ukrywam jednak, że wiele paletek ABH także mi się podoba, ale moim zwycięzcą zostaje Morphe!

Piszcie w komentarzach czy mieliście okazje testować którąś z tych paletek. Co o nich sądzicie?


48 komentarzy:

  1. Nie mam żadnej aż tak drogiej palety 😮 obie podobają mi się pod względem kolorystyki, ale wolę mniejsze paletki, więc tutaj bardziej w gust trafia mi ABH 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, so nice palettes dear!!! MY favourite is ABH one.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez uwielabiam słoneczna pogodę :) kosztują dość sporo ale maja piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Morphe palettes! Thank you for sharing your reviews!

    Jill - Doused in Pink

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory mają te palety, nie testowałam jeszcze żadnej z nich 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice palette. Thanks for visiting my blog :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,
    I really like the shades, especially the ones on the left :)
    Would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Welurowe opakowanie to coś co przyciągnęłoby moją uwagę! :D Aczkolwiek jakbym miała wybierać to chyba też bardziej postawiłabym na Morphe. :) Jeszcze żadnej z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam ich, ale kolorystyka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja pięknych palet kolorów. Kolor wygląda na drogi.
    Ta marka nie krąży w moim kraju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z żadnej nie korzystałam, ale kolory z Anastasii bardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie miałam okazji testować tych paletek i tak samo jak Paulinie zdecydowanie bardziej podobają mi się kolorki z paletki Anastasia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great comparison. I would have gravitated towards the Anastasia Beverly Hills palette just because it looks so luxurious, but the Morphe one looks just as good for a fraction of the price so I'd look into that now.

    xo Sarah | Oomph London

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są naprawdę bajeczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. I have the modern renaissance palette and I've used it a couple of times. I actually like it. Haven't used a Morphe palette yet.
    Thanks for the review!
    xxx

    https://ooomaye.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od zawsze wiedziałam że czasem droższe nie oznacza wcale lepsze. Ale mimo to fajnie czasem mieć coś droższego. Ja osobiście raczej wybieram te tańsze :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam tych cieni, ale już mi je wielokrotnie polecano :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś bardzo chciałam sobie kupić paletkę z ABH ale teraz znalazłam lepsze cienie i tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam okazji testować, ale ABH bardzo mnie kusi od kilku miesięcy już.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. The anastasia palette is gorgeous! Love the colours

    Loren | Plaid + Sugar

    OdpowiedzUsuń
  21. I have never used morphe but I am a huge fan of Anastasia palettes, colours are always on point and long lasting on my skin !!!
    Sonia
    www.soniaaicha.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym przetestowała paletkę Anastasi. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przetestowałabym obie :D jeśli chodzi o paletki to jestem jak sroka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki by udało Ci się podjąć ,właściwą decyzję 😘
    O ABH słyszałam ,natomiast o marce Morphe ,pierwszy raz słyszę ☺
    Obydwie paletki mi się tak samo podobają 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a lovely palette here.

    https://missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tych palet. Wiele o nich słyszałam, ale to chyba nie moje kolory. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice! I like the colors of you make!! Kisses and we read!

    OdpowiedzUsuń
  28. Testowałam Anastasie i byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Próbowałam cieni Morphe i jak dla mnie nie są one najlepsze, powiedziałabym że Juvia's Place czy Colorpop mają dużo lepszą jakość. Jeśli chodzi o ABH mam paletę Jackie ii jest mega, może po prostu te starsze ich palety nie były aż takie zachwycające jak aktualne:):**

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne palety, podobają mi się.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. they are both lovely palettes, thanks for comparing them both! :)

    Hope you are having a nice weekend :) It's a bit windy and wintery here!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nigdy ani paletek Morphe, ani ABH ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię czytać o takich produktach :D Bardzo fajnie napisany post :)
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/07/rain-on-me.html

    OdpowiedzUsuń








  34. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory świetne, ja jakoś przestał używać cieni

    OdpowiedzUsuń
  36. whoah, this weblog is excellent I like reading your articles.

    Comment connaître son groupe sanguin

    OdpowiedzUsuń