SOCIAL MEDIA

ANWEN - new hair products

czwartek, 11 czerwca 2020


Witajcie kochani! Jeśli zastanawiacie się, dlaczego w niedziele nie pojawił się post..Otóż! Nie było to z mojego lenistwa czy z tego że nie miałam czasu - post był świetnie przygotowany, jednakże okazało się że wynikły małe nieścisłości. Chciałam opisać Wam paletkę cieni, jednak okazało się że cienie zostały włożone w inne opakowanie i nigdzie nie mogłam znaleźć ani jakie to cienie ani ile kosztują! Tak czy tak, są one warte uwagi i taki post napewno się na blogu pojawi! Całe szczęście semestr na uczelni powoli się kończy. Oprócz obrony czeka mnie jeszcze jeden egzamin językowy na uczelni i oficjalnie studia pierwszego stopnia będą za mną. Napewno na blogu pojawi się post dla przyszłych studentów - ale wszystko w swoim czasie!  

Jak co czwartek, dzisiaj przychodzę do Was z nowościami do włosów! Marka ANWEN, o której już Wam wspominałam gdy opisywałam serum do zabezpieczania końcówek (tutaj -> link ) wzbudza duże zainteresowanie wśród włosomaniaków. Charakteryzują się przede wszystkim naturalnymi i ekologicznymi składami oraz produktami pod konkretny typ włosów (testy na porowatość włosów możecie znaleźć pod linkami wymienionymi w tym poście: link ).


Robiąc zamówienie kosmetyczne na Cocolicie przypadkiem wpadłam na próbki szamponów jak i masek do włosów więc zdecydowałam się je przetestować. Jak widzicie na zdjęciu zamówiłam 3 próbki: 2x maska do włosów i 1x szampon.



sleeping beauty - maska nocna do włosów o średniej porowatości

Pierwszym produktem jest maska do włosów, która może być stosowana na dwa sposoby: na noc bądź tak jak tradycyjna maska. Maska jest mocno regeneracyjna, rekonstruuje uszkodzenia od wewnątrz i wzmacnia strukturę włosa. Dodatkowo, zapobiega rozdwajaniu się włosów i ich końcówek. Maska jest jak najbardziej naturalna, a zamiast silikonów zostały użyte ich zamienniki jak na przykład olej makadamia. Koszt za 10 ml to 3,90 zł.



maska winogrona i keratyna - do włosów średnioporowatych

Kolejnym produktem jest maska z keratyną. Świetnie nada się więc, jeśli chcemy zdyscyplinować i wygładzić nasze włosy. Jeśli tak jak ja macie problem z puszeniem się włosów to ten produkt powinien Wam się sprawdzić. Co jest ważne to to, że maska nie zawiera silikonów. Maska zawiera dodatek oleju winogronowego, który działa odżywczo a także poprawia elastyczność włosów. W składzie jest również aloes odpowiedzialny za nawilżenie. Nakładamy ją na 3-30 minut i spłukujemy. Koszt za 10 ml wynosi 3,99 zł.




mint it up - szampon peelingujący

Nigdy wcześniej z takim szamponem nie miałam do czynienia, więc taka próbka jest świetną opcją - nie wszystko musi nam się przecież sprawdzić! Szampon peelingujący przede wszystkim oczyszcza naszą skórę głowy. Ten zawiera drobinki z pestek moreli, które dodatkowo pomagają usunąć nadmiar zrogowaciałego naskórka. Koszt za 10 ml to 3,99 zł.

Produktów jeszcze nie stosowałam, wpis ten jest informacyjnym o tym, co możecie nabyć. Dodatkowo, produkty przedstawione w tym poście są przeznaczone do włosów o średniej porowatości! Aby poprawnie dobrać produkt do swoich włosów polecam wcześniej zrobić test na porowatość włosów.
Piszcie w komentarzach czy jesteście zainteresowani wpisem, w którym ocenię działanie i skuteczność tych produktów! A może Wy mieliście okazję ich używać?

14 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty. Jestem ciekawa wyników testów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie i obronie 😘
    Bardzo chętnie poczytaj recenzję tych kosmetyków ☺
    Kosmetyki Anwen znam i lubię ,ale tych z Twojego postu jeszcze nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej marce ostatnio bardzo dużo jest na blogach . Chętnie przeczytam jak sie u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty! Chętnie się skuszę i przetestuję u siebie, ale przed tym czekam na twoją recenzję, czy w ogóle warto. :) Jestem naprawdę zaciekawiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tych masek, bardzo zainteresował mnie szampon peelingujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh marzę o tych kosmetykach do włosów! Słyszałam dużo pozytywnych opinii :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zainteresowana maską winogrona i keratyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabym bardzo ciekawa jak oceniasz działanie i skuteczność tych produktów,
    bo muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawiły :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry wieczór. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Ciesz się i zacząłem podążać za tobą. Chciałbym też mieć przywilej podążania za tobą. Dziękujemy za umieszczenie mnie na liście blogów znajomych. Ciesz się i ja też cię stawiam. Dużo zdrowia dla ciebie i twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  10. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/2020/06/cachoeiras-de-itatiaia-rj.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam, ale osobiście jej nie stosowałam. U mnie włosy są nisko porowate, ale o tych produktach z chęcią poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio ciągle widzę pozytywne recenzje tej marki i coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. So nice post and blog :)

    I follow you # 104 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń








  14. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń