SOCIAL MEDIA

fitokosmetik - shampoos

czwartek, 4 czerwca 2020



Dzisiaj czwartek co oznacza że rozpoczynamy cotygodniowy włosing! Sporo pisałam Wam już o różnych produktach do włosów i o samej pielęgnacji, ale jeszcze nigdy nic nie wspominałam o szamponach, a myślę że pełnią one najważniejszą rolę. A dlaczego? Bo myją naszą skórę głowy. Po krótce, większość szamponów, które sprzedawane są w drogeriach są szamponami mocnymi tzw. rypaczami, stąd nie powinny być stosowane codziennie. Nadają się więc do tego szampony z lekkim składem, bez silikonów, parabenów czy SLS. O szamponach z pewnością pojawi się osobny post, ale dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje najnowsze odkrycie, czyli szampony z marki Fitokosmetik. Należą one do tej grupy szamponów, które na codzień mogą być stosowane i przede wszystkim mają naturalny skład. 


Fitokosmetik to rosyjska marka oferująca produkty zarówno do ciała jak i do włosów. Dowiedziałam się o niej całkiem niedawno i po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii sama postanowiłam ją przetestować. Produkty marki Fitokosmetik są przede wszystkim bazowane na naturalnych i bezpiecznych składnikach z zawartością minerałów jak i witamin. Nie spotkałam się z nimi jeszcze stacjonarnie, oprócz stoiska na bazarze gdzie miły pan sprowadza takie produkty zza granicy, lecz w Rossmannie czy Hebe obecnie ich nie ma. Firma jest jednak bardzo obiecująca, więc być może kiedyś mocniej wkroczy na rynek polski!



szampon do włosów - drożdże piwne

Pierwszym szamponem, który postanowiłam przetestować jest ten z zawartością drożdży piwnych. W jednym z postów, w którym opisywałam moje sposoby na porost włosów pojawił się właśnie pomysł zażywania tabletek z drożdżami piwnymi, po których efekty były fantastyczne. Stwierdziłam, że warto spróbować z szamponem! Producent zapewnia że jego użycie powoduje aktywny wzrost jak i wzmocnienie włosów. Szampon nadaje się do wszystkich typów włosów. Warto też wspomnieć, że został stworzony na bazie szyszek chmielu jak i słodu co sprawia, że struktura włosa jest odbudowywana, zyskujemy objętość jak i połysk. Cena szamponu to ok. 8-9 zł. Jest on bardzo wydajny i godny polecenia!



szampon do włosów - z niebieską glinką

Kolejnym szamponem wartym uwagi jest ten z niebieską glinką oraz jonami srebra. Ma on właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne i tonizujące przez co idealnie nada się dla osób, które borykają się z problemami skórnymi. Co więcej, dodatek wyciągu z morwy powoduje, że włosy zyskują blask i przede wszystkim wzmocnienie. Skóra głowy jest też bardziej nawilżona. Co jest istotne to fakt, że szampon poprawia krążenie krwi dzięki czemu włosy zostają pobudzone do wzrostu i również zyskują wzmocnienie. Szampon kosztuje ok 8-9 zł, tak jak jego poprzednik, i jest bardzo polecany do mycia skóry głowy. Warto myć nim skórę głowy metodą kubeczkową tzn. spieniamy szampon w miseczce z wodą i tak wytworzoną pianą myjemy i masujemy skórę głowy. 


Piszcie w komentarzach czy słyszeliście o firmie Fitokosmetik! Co sądzicie o tych produktach? Mieliście okazję je testować?

16 komentarzy:

  1. Very interesting, I search to know if I can found this brand in my country. 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie
    Obecnie używam szamponu Stapiz i jestem z niego bardzo zadowolona 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ciągle jestem w poszukiwaniu odpowiedniego dla mnie szamponu więc może wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej marce słyszałam pierwszy raz, ale będę musiała przyjrzeć się jej bliżej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ta marka to dla mnie zupełna nowość

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce ale cana zdecydowanie zachęta do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześnie o marce. Jeszcze do niedawna byłam zielona w stosunku do tych wszytskich nazw SLS SLES itd Czekam więc na post o szamponach :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting products.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon wzmacniający włosy bardzo by mi się przydał :)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam rosyjskich produktów kosmetycznych, ale kusi mnie cena hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych szamponów, ale fajnie że przy tak przyjemnej cenie jest też naturalny skład. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks good. Checking it out now.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niebieską glinkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tych szamponach i nawet miałąm okazję je zakupić ale ostatecznie zdecydowałam się na inny produkt

    OdpowiedzUsuń








  16. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń