SOCIAL MEDIA

3 top cheap face products

niedziela, 31 maja 2020


Pogoda za oknem w kratkę, chociaż wielkimi krokami zbliża się lato. Mam nadzieje, że kolejne dni będą coraz ładniejsze bo czas wolny sprawia że mam ochotę więcej wychodzić z domu. Czym mogę się pochwalić to udało mi się zdobyć pracę! Pod koniec czerwca kończę kurs z moją grupą w szkole językowej, a na razie nie zanosi się aby startowało wiele kolejnych. Jak tylko zajęcia się rozpoczną to oczywiście do tej pracy wrócę bo zdecydowanie bardziej mi odpowiada i można zarobić dużo więcej..Swoją drogą, zastanawiałam się czy interesowałby Was post o takiej pracy? Myślę, że może pomóc wielu osobom, które szukają swojej drogi albo tak jak ja chcą sobie zarobić jednocześnie ucząc się na studiach. Piszcie w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle.

Tematem dzisiejszego posta będzie jednak coś innego, a mianowicie pielęgnacja twarzy! Jest ona bardzo ważna, bo wpływa na nasz wygląd a jeśli się malujemy to i na trwałość makijażu. Chciałam Wam dzisiaj pokazać moje ulubione trzy produkty do pielęgnacji skóry twarzy, które każdy powinien mieć w swojej łazience! Produkty są tanie ale jakościowo całkiem nieźle więc myślę że warto się w nie zaopatrzyć. Zaczynajmy!




B A N I A  A G A F I I - M A S K A  O C Z Y S Z C Z A J Ą C A

O tym produkcie już kiedyś wspominałam (tutaj: bania agafii - recenzja maseczek), ale jak widzicie maskę tą stosuję aż do teraz. Kosztuje ona ok 10 zł, co nie jest dużo jak za takie efekty. Jest ona oczyszczająca, więc świetnie sprawdzi się jeśli chcecie pozbyć się zanieczyszczeń i zaskórników ze skóry twarzy. Co więcej, zawiera niebieską glinkę, która oprócz tego że skutecznie oczyszcza to też ma działanie przeciwzapalne. Po zrobieniu tej maski skóra wygląda na odżywioną i jest wygładzona, aż miła w dotyku. Polecam każdemu jeśli za kilka złotych chce poprawić swój wygląd!






G A R N I E R - P Ł Y N  M I C E L A R N Y 

Płyn micelarny od Garniera to must-have jeśli chodzi o produkty do zmywania makijażu. Nie podrażnia skóry twarzy, cudownie zmywa makijaż i oczyszcza naszą skórę! Kosztuje w Rossmannie 19 zł, ale obecnie jest na promocji i można go dostać już za 10 zł! Spora promocja więc spieszcie się, bo lepszego płynu nie mieliście! Wcześniej używałam mleczka do demakijażu z Ziaji, ale niedość że tak dobrze nie domywało to nie było zbyt wydajne. Producent Garnier zapewnia nas że produkt wystarcza na aż 200 użyć! Mi sprawdza się świetnie i z całego serca polecam.




Z I A J A - P A S T A  D O  O C Z Y S Z C Z A N I A 

Ostatnim produktem, który znajduje się w moich top 3 jest pasta do oczyszczania z Ziaji. Możecie dostać ją już za ok. 9 zł w drogeriach stacjonarnych, a za 6-7 zł w drogeriach internetowych. Pasta ma za zadanie oczyszczać skórę z zaskórników i działa świetnie. Oczywiście, wszystkich nie usunie, bo tak się nie da, ale regularne stosowanie pokazuje fantastyczne efekty. Po użyciu skóra jest wygładzona i oczyszczona. Co więcej, pasta zawiera liście manuka, które mają działanie antybakteryjne.

Piszcie w komentarzach czy mieliście styczność z którymś z tych trzech produktów!
A może macie innych ulubieńców?


24 komentarze:

  1. Miałam płyn micelarny z Garniera i byłam z niego bardzo zadowolona, teraz używam płynu z Nivea ale niewykluczone że kiedyś znowu wrócę do Garniera 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Great suggestions dear, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  3. Też liczę na poprawę pogody ,bo dobija mnie ten deszcz...
    Gratuluję pracy 😘
    Po za tym płynem micelarnym z Garniera ,który mi się nie sprawdził (jakiś taki dziwny i strasznie mi cerę podrażniał ) nie miałam żadnego z tych kosmetyków ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zdobycia pracy :) o tym płynie garniera dużo słyszałam ale jeszcze go nie miałam. Z ziaji liści manuka mam tonik i często do niego wracam bo bardzo go lubie. Musze spróbować tez tej pasty skoro piszesz ze daje radę z zaskórnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congrats on our new job! That micellar water sounds lovely!

    Jill - Doused in Pink

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ten płyn micelarny z Garniera i jakoś nie zrobił na mnie wrażenia. Ale tą pastę z Ziaji i maskę muszę przetestować :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty z Ziaji, jestem z nich zadowolona.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym młynie micelarnym z garniera, więc muszę go w końcu przetestować :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczką jestem zaciekawiona :) Muszę zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przetestowałabym maskę oczyszczającą! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam produkty z ziaja nie dość że produkty są dostępne czasem za grosze to mi się super sprawdzają. Płyn znam chociaż gdy codziennie chodzę no makeup to zapomniałam o istnieniu takich kosmetyków :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastę do oczyszczania stosuję i uważam, że jest świetna. Mam ochotę na tą bananową maskę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta seria z ziaji liście manuka jest po prostu genialna, mam tonik i zel do mycia twarzy- spisują się świetnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the Garnier Micellar Water - I need to pick that up again <3

    Green Fashionista

    OdpowiedzUsuń
  15. I use too the last 2 but I didn't know the first product!
    Have to look for it, now!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam styczność z płynem micelarnym od Garniera, ponieważ moja mama używa go od kilku lat i jest to jej ulubiony produkt do demakijażu, mi również całkiem dobrze się sprawdza :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Babuszki Agafii bardzo lubię szampony i maski do włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się, pasta z Ziaji jest świetna, sama taką posiadam już od dłuższego czasu i za każdym razem do niej wracam :)
    pozdrawiam, http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastę oczyszczającą z Ziaji miałam i u mnie super się sprawdziła. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  20. pasta manuka jest spoko :) bardzo dobrze ją wspominam. Zużyłam kilka opakowań płynu micelarnego jednak u mnie nie sprawdzał się tak dobrze. musiałam mocno trzeć skórę i ciężko było mi zmyć makijaż. Szczególnie eyeliner i tusz do rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta seria z ziaji liście manuka jest po prostu genialna

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takich produktów uwielbiam białą glinkę z Fitocosmetics!

    OdpowiedzUsuń








  23. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń