SOCIAL MEDIA

anastasia beverly hills | eye shadow palette vault

niedziela, 2 lutego 2020


Witajcie kochani! Muszę przyznać, że tym roku nie pochwaliłam się moimi świątecznymi prezentami, chociaż taki post miałam w planach wstawić. Sama bardzo lubię oglądać takie rzeczy, bo jest to też inspiracją dla mnie i tak po prostu cieszy oko. Mimo, że nie pokazałam Wam prezentów to nie mogłam odmówić sobie recenzji jednej z rzeczy którą dostałam, a mianowicie zestawu kultowych paletek cieni do powiek. Szczerze mówiąc, takiego prezentu się nie spodziewałam i następnego dnia od razu zabrałam się za jego testowanie! Jesteście ciekawi jak się sprawdził? 





Zestaw paletek o którym mowa to zestaw od Anastasii Beverly Hills: Eye Shadow Palette Vault. Jest on limitowany i bardzo szybko się wyprzedawał ze względu na swoją bardzo okazyjną cenę. Paletki w zestawie można było kupić za ok. 300 zł, gdzie pojedyncza paletka kosztuje ok. 220-250 zł. Naprawdę się opłacało! Co mamy w zestawie? Dwie kultowe paletki: Modern Renaissance oraz Soft Glam przepięknie zapakowane w błyszczącą szkatułkę z logiem firmy. Każdy detal jest świetnie dopracowany zarówno w paletkach jak i w szkatułce co jest bez porównania z tańszymi odpowiednikami.



Modern Renaissance

Paletka składa się z 14 cieni o neutralnych i bordowych odcieniach. Znajdziemy w niej zarówno cienie matowe jak i błyszczące. Pigmentacja jest świetna - zarówno jasnych jak i ciemnych cieni. Bardzo łatwo jest je blendować i budować kolor. W zestawie dodany jest pędzelek dzięki któremu możemy zrobić podstawowy makijaż oczu. 



Soft Glam

Paletka składa się z 14 cieni o ultramatowym, opalizującym i metalicznym wykończeniu. Znajdziemy w niej głównie kolory różu, brązu oraz złota w różnych odcieniach. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i tak samo łatwo się z nich korzysta. W zestawie również znajduje się dwustronny pędzelek z pacynką po jednej jego stronie.




Szczerze mówiąc ciężko wybrać faworyta z tych dwóch paletek. Co prawda 3 odcienie się pokrywają - Tempera, Burnt Orange oraz Cyprus Umber, ale reszta całkowicie się rożni przez co korzystając z obu paletek można zmalować coś pięknego! To co podoba mi się w tych cieniach to zdecydowanie ich trwałość. Wytrzymują od rana do wieczora i naprawdę są w nienaruszonym stanie. Cienie nie sypią się podczas nakładania, co również jest dla mnie ważne. Bardzo często po zrobieniu makijażu twarz jest pełna drobinek cienia którego przed chwilą używaliśmy, ale nie w przypadku cieni z Anastasii Beverly Hills. Czy cienie są warte swojej ceny? Tak. Testowałam wiele różnych paletek cieni, jednakże prawie żadne nie sprawdzały mi się tak dobrze jak te. 

Piszcie w komentarzach czy w swojej kolekcji macie te paletki! Jak je oceniacie?

16 komentarzy:

  1. Nie mam tych paletek w swojej kolekcji ,i narazie to się raczej nie zmieni ;mam ich wyjątkowo dużo i nie widzę sensu by tą dokupić, bo większość kolorów z niej posiadam w innych paletach 🙂
    Ale prezent bardzo fajny ,też bym się z takiego ucieszyła 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam tych palet w swojej kolekcji :( cena zestawu bardzo korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw ma świetnie opakowanie i faktycznie cena zestawu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow these palettes are beautiful!
    xx- Nina
    http://www.stylingwithnina.com/2020/02/teddy-coat-season-january-recap.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paletki :D Najbardziej spodobały mi się kolorki z pierwszej :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nice colours! suitable for fall season

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta w komodzie :o - taka wlaśnie miałam minę :D
    Kolory mega, ale patent jeszcze lepszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama jestem posiadaczką Soft Glam i to jaką ta paleta robi robotę jest wręcz niewyobrażalne! Zdecydowanie godna polecenia!

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uaaaa! ale mega mi się podoba! cudownie to wygląda ;D aż muszę sobie kupić jedną z tych paletek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam, bo nie korzystałabym z nich. Wizualnie bardzo mi się podobają, ale nie chyba nie pasują mi te kolory, lepiej wyglądam w chłodnych i jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń