SOCIAL MEDIA

3 spring looks on quarantine

czwartek, 30 kwietnia 2020


Witajcie kochani! Kolejny tydzień izolacji prawie za nami. Szczerze mówiąc, już przestałam liczyć kiedy to wszystko się zaczęło, ale korona wirus nie ustępuje. Jestem ciekawa jak długo będziemy zmuszeni żyć w takiej rzeczywistości jak jest teraz. Media mówią, że dopóki nie zostanie wynaleziona szczepionka co oznacza, że jeszcze rok bądź dwa będziemy musieli ograniczać kontakty społeczne, nosić maseczki i przede wszystkim na siebie uważać. Wolny czas mocno zmotywował mnie do stworzenia ciekawego posta, którego na moim blogu bardzo dawno nie było. Tworzenie stylizacji jest dla mnie super zabawą a przy tym możecie poznać trochę więcej mojego stylu.




kurtka - c&a  |  t-shirt - reserved  |  spodnie - stradivarius





bluzka - h&m  |  spodnie - stradivarius  |  pasek - dresslily  |  torebka - dresslily





kurtka - dresslily  |  t-shirt - h&m  |  spodnie - stradivarius  |  pasek - dresslily


Oczywiście nie zapominajcie o maseczce! Teraz jest ona zdecydowanym must-have do każdej stylizacji :D
Piszcie w komentarzach, która stylizacja spodobała się Wam najbardziej! 

15 komentarzy:

  1. Nonostante la mia età, praticamente il mio modo di vestire abitualmente, certo non i jeans strappati, ma il mio look abituale è questo e quindi... ottimi capi. Buon pomeriggio.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Wszystkie mi sie podobają :)Ja ostatnio chodziłam ciagle w dresach i dopiero od kilku dni zaczęłam znow ubierać sie „bardziej elegancko” ale tez na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, jeansowa kurtka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z drugiej stylizacji naprawdę mi się podoba! Nie będę jednak oszukiwać, że przez to wolne w zasadzie większość czasu siedzę w dresach. Staram się na razie nie wychodzić, więc nie mam potrzeby się stroić :)

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czerwona bluzka bardzo mi się podoba! Jeszcze niedawno kto by pomyślał o prezentowani stylizacji w domu! :P Sama nie mam przy sobie znacznej części ubrań, ale i nie ma gdzie ich zakładać więc mój "problem" sam się rozwiązuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! Bardzo podobają mi się te frędzelki na rękawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobały mi się twoje bluzki <3
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love all three looks!
    xx- Nina
    http://www.stylingwithnina.com/2020/05/spring-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i na pewno wygodne outfity :)
    Marie, lesspanicmorefun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne stylizacje, wszystkie bardzo mi się podobają masz uroczy i inspirujący styl :) Muszę przyznać, że komponowanie stylizacji i dla mnie jest świetną zabawą, mogłabym całymi dniami grzebać w ubraniach, to jak pasja, chodź bardziej skłania mnie ku obsesji :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta czerwona bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są bardzo w moim stylu :) nie mogę się doczekać aż będę miała po co się ubrać w coś innego niż dresy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne i wygodne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są świetne, ale najbardziej chyba podoba mi się pierwsza i trzecią. 😊

    OdpowiedzUsuń