SOCIAL MEDIA

Zalando Longue | Tommy Hilfiger shoes

sobota, 28 sierpnia 2021

Witajcie kochani! Wakacje dobiegają końca, chociaż dla studentów pozostał jeszcze miesiąc do rozpoczęcia zajęć. Ja oczywiście znajduję się w tej drugiej grupie, więc ten czas chcę wykorzystać jak najlepiej potrafię. Ciężko jest mi uwierzyć, że te dwa miesiące laby zleciały tak szybko i szczerze muszę przyznać, że trochę się przez ten czas obijałam. Aczkolwiek, liczę że teraz wrócę i na studia i do pracy ze zdwojoną siłą. 

W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam kolejną perełkę, jaką upolowałam na stronie Zalando Longue. Znacie ją już z pewnością, gdyż produkty na niej zakupione pojawiały się na moim blogu wielokrotnie. 




Markę Tommy Hilfiger, a dokładniej Tommy Jeans, uwielbiam ze względu na jakość wykonania produktów oraz ich wygląd. Oczywiście - są rzeczy, które podobają mi się mniej i bardziej, aczkolwiek nigdy jeszcze nie zawiodłam się na ich jakości czy rozmiarówce. Dzięki Zalando Longue możemy kupić markowe rzeczy w dużo niższych cenach niż regularne. Przykładowo, za buty z dzisiejszego posta zapłaciłam tylko 230 zł zamiast 400 zł.




Piszcie w komentarzach czy mieliście okazję kupować przez tą stronę. Co udało Wam się upolować? 

10 komentarzy:

  1. Ładne buty, bardzo w moim stylu :) Ja jeszcze nic nigdy nie kupowałam przez Zalando Lounge

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te buty :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/07/siostrzana-sesja-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Zalando Lounge też kilka razy robiłam zakupy :) Czasem można tam prawdziwe perełki za gorsze upolować :) Super te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie miałam okazji robić tam zakupów :P może dlatego że zakupy robię tylko gdy czegoś potrzebuję a nie wtedy, gdy jest okazja :D buty zupełnie nie w moim stylu ale to Tobie mają się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Zalando nic do tej pory nie kupiłam. Jednakże zdarza mi się robić zakupy w sieci, natomiast butów mam jedną sprawdzoną markę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztos! Ja parę razy już korzystałam i jestem zadowolona do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To faktycznie udało się Tobie kupić te buty po okazyjnej cenie. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń