SOCIAL MEDIA

3 places for city break

piątek, 29 lipca 2022

 

Witajcie kochani! Został ostatni miesiąc wakacji, więc trzeba go maksymalnie wykorzystać! Ja w tym roku również zrobiłam sobie małą przerwę od pracy, gdyż jak część z Was wie pracuję jako lektor co sprawia, że również okres wakacji jest dla mnie wolny. Jest to idealny czas na podróże i odkrywanie nowych miejsc, co uwielbiam więc dzisiaj przychodzę do Was z moimi propozycjami jakie miasto warto odwiedzić w jeden weekend! 

Może wydawać Wam się, że nie jest to opłacalne, ale kompletnie się tutaj mylicie. Często szukając biletów lotniczych udaje mi się znaleźć takie w bardzo niskich cenach. Przykładowo, do Włoch udało mi się polecieć za 140 zł w dwie strony, a do Austrii za 90 zł.


1. RZYM


Kto nie kocha włoskiej pizzy? To idealna okazja żeby odwiedzić Rzym. Wąskie włoskie uliczki i klimatyczne restauracje to coś, co warto odwiedzić w weekend. Rzym jest miastem, który mi udało się zwiedzić na pieszo. Większość najważniejszych atrakcji jest zlokalizowana w samym centrum, więc nie musimy za daleko szukać. Ceny również określiłabym jako atrakcyjne, porównując z pozostałymi miastami europejskimi.



2. PARYŻ



Kolejne miasto, które skradło moje serce. Słyszałam wiele różnych zdań o Paryżu, jednak mnie zachwyca i jego architektura i klimat. Paryż jest świetnie skomunikowany, jednak do najtańszych nie należy - chodzi tu i o komunikację miejską, jedzenie ale i o hotele. Polecam rezerwować wszystko w wyprzedzeniem. Na weekend jest w sam raz, oprócz zwiedzania miałam też trochę czasu wolnego!

 

3. WIEDEŃ



Miasto, które mi udało się zwiedzić dosłownie w 24h! Wiele przepięknych parków i budynków, które warto zobaczyć. Jeśli chodzi o wiedeńskie przysmaki, to powiem Wam szczerze, że nic mnie nie zachwyciło, ale sam w sobie jest warty zobaczenia. Wypad na weekend w zupełności Wam wystarczy :)


Piszcie w komentarzach czy mieliście już okazję zobaczyć te miejsca! Co jeszcze proponujecie na weekend?

6 komentarzy:

  1. Byłam w Rzymie i mam niesamowite wspomnienia z tej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. W żadnym z tych miast jeszcze nie byłam, ale może kiedyś się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w żadnych z tych trzech miast, mam nadzieję, że w przyszłości to nadrobię :) Zwłaszcza Rzym czy Paryż, bo są przepiękne!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde z tych miast chciałabym odwiedzić. Najbardziej Rzym, bo marzy mi się wycieczka szlakiem filmu "Anioły i demony". Wiedeń wydaje mi się przepiękny sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zwiedziła te miasta. Jednakże w obecnej chwili nie mam na to czasu:)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Paryża chętnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń