SOCIAL MEDIA

haul from zalando lounge, stradivarius and h&m

piątek, 22 listopada 2019


Pogoda w ostatnim czasie przestaje nas rozpieszczać. Piękne i ciepłe słońce zostaje przyćmione a dni stają się coraz krótsze. Jest to idealny czas na leżenie w łóżku z herbatą w ręku..Gdyby tylko nie było innych obowiązków! W ostatnim czasie mam mały problem z organizacją gdyż mam na prawdę masę rzeczy do zrobienia. Niedość że ten rok studiów jest dla mnie wyjątkowo ciężki bo piszę pracę licencjacką i robię aż sto dwadzieścia godzin praktyk, to na dodatek wzięłam na siebie trochę sporo pracy. Z jednej strony podoba mi się to, bo jestem cały czas aktywna i czuję że żyję ale ogarnąć to wszystko nie jest łatwo. Cieszę się jednak że mimo to na blogu jest Was coraz więcej a ja nie zapominam o dodawaniu postów! 


Na moim blogu haule zakupowe pojawiają się ostatnio dosyć rzadko. Albo nie kupuję nic ciekawego albo po prostu nic nie kupuję. Nie mniej jednak lubię przeglądać nowości jak i promocje na które w ostatnim czasie się natknęłam. Porwał mnie mały szał zakupów i kupiłam kilka nowych rzeczy. Jesteście ciekawi co nowego tym razem pojawiło się w mojej szafie?



sweter - h&m


szal - only


spodnie - stradivarius




buty - adidas falcon

Po raz kolejny nie mogłam oprzeć się promocjom i zakupiłam adidasy. Jest to zdecydowanie moja największa słabość tak samo jak kurtki. Szal oraz buty udało mi się upolować na Zalando Lounge - stronie, o której już kiedyś Wam wspominałam. Są tam na prawdę świetne promocje i na tych dwóch rzeczach zaoszczędziłam aż 250 zł. Na pewno o tej stronie pojawi się jeszcze jeden, ogólny post bo widzę że wiele osób boi się stamtąd kupować obawiając się o nieoryginalne rzeczy czy też wysyłkę. A uwierzcie, można tylko skorzystać!

Piszcie w komentarzach co jest Waszym zdecydowanym must-have na zimę! Co w ostatnim czasie sobie kupiliście?

18 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam podobne buty- kiedyś nigdy bym takich nie założyła, a teraz proszę;) uwielbiam je i się nie rozstaję. Kiedyś miałam faze na dokładnie takie szale. Myśle, że one nigdy nie wychodzą z trendów;) A czarne spodnie to oczywiście "must have". ;))

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie. Wreszcie się odważyłam. Wszystko pozostawia wiele do życzenia, ale będę nad tym pracować :D Za każdego suba i łapkę dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i spodnie są super! Na takie czarne spodnie czatuje już od dłuższego czasu!
    Mój blog i instagram
    by-tala.blogspot.com
    prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ogarniesz to 😃
    Paradoksalnie większość osób ,im ma więcej obowiązków, tym lepiej ma się z organizacją- oczywiście jest to kwestia przyzwyczajenia 😃
    O widzę u Ciebie moje ulubione połączenie czerni i czerwieni 😘
    Ja ostatnio kupiłam sobie kurtkę zimową (H&M)
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylówka, jednak zdecydowanie wole croppa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak jak Poprzedniczka.Bardziej lubuje się w Croppie.Aczkolwiek czasami dla odmiany sięgam i po inne marki ;)a must have jedynie w kolorze buraczkowym tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Everything looks amazing!   

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy. Najbardziej podobają mi się te buty i czerwony sweter.
    Pozdrawiam,
    matiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Spodnie chyba najbardziej mi się podobają :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal i buty ekstra!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio mam fazę na szale, wielkie, grube, kolorowe, ahh! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, naprawdę super rzeczy :) Ja naprawdę rzadko chodzę na zakupy, najczęściej spotkać można mnie w lumpeksach, bo w takim sklepie czuję się najlepiej :D Kocham szukać, szperać i przeglądać ubrania :D Na razie nie planuję nowych zakupów, chyba że trafi się okazja z której grzech będzie nie skorzystać :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem fanką lumpeksów, można tam znaleźć świetne rzeczy i to za grosze! Ale czasem trzeba przekopać cały sklep żeby znaleźć coś ciekawego;)

      Usuń
  12. Jesień mocno demotywuje, wiem coś o tym, też się z niczym wyrobić czasem nie mogę i leń dopada przez pogodę :) Dobrze, ze znalazłaś trochę czasu na bloga, ciuszki super :) Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona bluzeczka świetna. I zgadzam się z faktem, że im więcej zajęć tym człowiek jakoś bardziej zorganizowany:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great haul! You got some nice pieces, I really like the red knit, so cosy! :)

    Hope that you had a wonderful weekend :) We decorated our house for Christmas, which always makes me happy! I posted my Annual Handbag Gift Guide if you want to check it out :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie czerwieni i czarnego zawsze kojarzy mi sie z kratą w tych kolorach i zimą :)) Jakoś ten czerwony to taki mega świąteczny kolorek ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty genialne, marzą mi się właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń