SOCIAL MEDIA

It's Christmas!

wtorek, 24 grudnia 2019


Święta nadchodzą wielkimi krokami. Mimo że na blogu nie udało mi się stworzyć świątecznego klimatu i pogoda nie jest za bardzo zimowa to i tak wszystkie znaki wokół nas wskazują że święta tuż tuż. Kończy się także kolejny rok, zaczynamy nowy rozdział więc chciałam życzyć Wam, aby był jeszcze lepszy niż poprzedni. Aby Wasze serca zostały ogarnięte miłością, ciała spokojem a nowy rok przyniósł Wam nowe wyzwania. 


Życzę Wam, abyście święta spędzili w gronie najbliższych Wam osób. Aby na Waszych twarzach pojawił się wszechogarniający uśmiech na widok cudownych prezentów. I aby wszystkie Wasze marzenia spełniły się jeszcze w tym roku, a może i nadchodzącym.


 Wesołych Świąt!

9 komentarzy:

  1. zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na początku też było ciężko wczuć się z klimatem. Już nawet nie tyle przez śnieg, choć za nim tęsknię ale kiedy mieliśmy białe święta (chyba że wielkanocne ;p). Zawsze robiłam jakieś ozdoby i przygotowywałam się do świąt dużo wcześniej. W tym roku święta strzeliły we mnie jak grom z jasnego nieba. Co? Już? Nawet okien nie umyłam ;p ale i tak świąteczny nastrój w końcu się udzielił. Lepiło się pierożki przy kolędach, jest cudownie :)
    Wzajemnie kochana wesołych świąt życzę pełnych ciepła i miłości a w Nowym Roku spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę Ci radosnych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia 😘🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem , powiem ci szczerze że mam taka samą ozdobę na choinke chodzi mi o ta gwiazdke wesolych swiat :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również wszystkiego co najlepsze, udanego Sylwestra, dużo zdrowia i uśmiechu na każdy dzień oraz szczęścia w gronie przyjaciół! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh so cute ornaments darling
    Merry Christmas
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czas świąt Bożego Narodzenia <3

    Dla Ciebie życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na Nowy 2020 Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020 i samych pięknych chwil :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń