SOCIAL MEDIA

DIY | cotton balls

czwartek, 19 grudnia 2019


Okres przedświąteczny jest dla mnie wyjątkowo trudny. Myślałam że będzie mnie tutaj zdecydowanie więcej, ale to wymagałoby aby doba miała więcej niż 24h. W ostatnim czasie wzięłam na siebie sporo rzeczy - uczelnia, 3 prace i na dodatek pisanie pracy licencjackiej. Brzmi to trochę strasznie, ale z jednej strony jestem z siebie dumna. Gdy mam natłok rzeczy do zrobienia czuję że wykorzystuję maksymalnie czas. Ale niestety potrafi być to trochę przytłaczające bo mając na głowie tyle spraw można zaniedbać trochę siebie i swoje samopoczucie.

Moje plany na koniec tego roku były na prawdę całkiem obiecujące. Chciałam, aby na blogu pojawiło się kilka postów świątecznych co niestety mi się nie udało. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam coś, co robiłam już jakiś czas temu czyli tak zwane cotton balls. Prześliczne kulki, które są świetną ozdobą dla każdego wnętrza. Wyglądają świetnie nie tylko w połączeniu z lampkami ale też bez nich. Największy problem to jednak to, że oryginalne są drogie. Ceny wahają się między 50 zł a nawet 200, wszystko w zależności od ilości kulek. Nic nie daje jednak takiej satysfakcji jak wykonanie czegoś samemu i za to właśnie zabrałam się i ja. Sami zobaczcie jakie to łatwe!

CZEGO POTRZEBUJEMY?


Generalnie sprawa jest banalna: do miseczki wlewamy wodę i klej w proporcjach 2:1. (2 miarki wody na jedną miarkę kleju). Trzeba pamiętać żeby kleju nie było za dużo, bo potem efekt jest marny i na kordonkach zostają poprzyklejane resztki kleju. Wszystko mieszamy najlepiej wykałaczką:)


JAK ZROBIĆ COTTON BALLS?

Pompujemy balony (muszą to być balony na wodę, gdyż są małe, najlepsza średnica to ok. 13 cm, pamiętajcie żeby nie pompować ich do końca tylko tak żeby miały kształt kuli!!).
Następnie do zrobionej "papki" z wody i kleju wpuszczamy po trochę kordonka. Nie wkładajcie balona do tej mieszanki tylko moczcie w niej kordonek, bo tak to wszystko będzie się wam ślizgać i ogólnie efekt będzie lepszy. Owijamy kordonkiem do momentu w którym według was kulka będzie wyglądać wystarczająco dobrze. Zostawiamy do wyschnięcia na jakieś 24h lub więcej. Po tym czasie przebijamy balon szpilką i wyjmujemy delikatnie ze środka i... GOTOWE!:)



Piszcie w komentarzach jak podoba Wam się moje wykonanie! A może sami już kiedyś tego próbowaliście?

17 komentarzy:

  1. Oj rzeczywiście u Ciebie gorący okres ,nie dziwię się że jesteś z siebie dumna ,bo naprawdę sporo wzięłaś na głowę 😃
    Ale pięknie Ci to wyszło 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super sprawa ja zwykle kupywałm gotowe ale w związku że na razie nie mam żadnych ozdób to się skuszę :) tym bardziej że uwielbiam DIY
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Efekt jest zjawiskowy, byłyby super na prezent! Ciekawy blog, obserwuję i pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. İnteresting post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. so nice!!!I follow you from now

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, że dajesz radę z tym wszystkim. Super to wygląda. Nie myslalam nawet jak mozna to wykonać samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły <3
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt:)

    zapraszam do siebie:
    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow this looks amazing!!    

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Gdybym tylko miała takie zdolności manualne.. :D
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci wyszły, chociaż nie mogę się zgodzić z ceną, którą napisałaś. Ceny tych kulek zaczynają się od 15 złotych np. w Jysku czy za 20 w Pepco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jednak wciąż nie są to oryginalne. Te które powstały jako pierwsze to cotton balls z https://www.cottonballlights.pl/ i ich ceny już są dużo wyższe niż tych z Pepco czy Jyska. Kolejne które powstawały inspirowały się tymi oryginalnymi stąd niższe ceny:)

      Usuń
  11. What a great post
    Happy Monday.

    www.infinitelyposh.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow! Wyglada świetnie! Dużo zabawy chyba przy tworzeniu musiało być :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, it looks beautiful, I love it! :)...btw, would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and I´ll follow you back :) - https://whatafancyworldbylaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się to prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń