SOCIAL MEDIA

pull&bear jacket

sobota, 4 stycznia 2020



Witajcie kochani! Co u Was słychać? Jutro ostatni dzień wolnego i szczerze mówiąc po tak długiej przerwie kompletnie nie chce mi się wracać do codziennych obowiązków. Co prawda uczelnię zaczynam dopiero w środę, ale we wtorek czeka mnie praca i kilka innych rzeczy. Cieszę się, że miałam trochę czasu na poukładanie wszystkich spraw. Mogłam nadrobić zaległości na blogu i oczywiście w serialach! Niestety, teraz pora wrócić do rzeczywistości!

W ostatnim czasie bardzo spodobały mi się kurtki motocyklowe ale te z kożuszkiem. Przymierzałam ich naprawdę masę, jednak te zapinane po boku nie za bardzo przypadły mi do gustu. Szukając dalej w końcu natrafiłam na kurtkę z pull&bear która idealnie trafiła w moje upodobania! Koniec starego roku i początek nowego to czas sporych wyprzedaży na których udało mi się dorwać go za 139,99 zł. Był przeceniony o 60 zł co jest całkiem niezłą przeceną! Sami zobaczcie na zdjęciach poniżej jak wygląda.






Jak podoba Wam się kurtka? Dorwaliście coś na wyprzedażach?

21 komentarzy:

  1. ładna, chociaz zupełnie nie jest w moim stylu :) Na motocykl zachęcam jednak kurtkę specjalistyczną, od zestawu + spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to kurtka na motor:) Swoją nazwę zawdzięcza temu że ma krój taki jak kurtki motocyklowe jednak materiał jak widać jest zupełnie inny:)

      Usuń
  2. Nie korzystałam z wyprzedaży, ale Twoja kurtka fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się upolować kilka rzeczy na wyprzedażach.
    Kurtka bardzo fajna :)

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega kurtka ! uwielbiam takie !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Żadnych zakupów ubraniowych większych na wyprzedażach nie robiłam.
    Kurta ładna, młodzieżowa😀
    Pozdrawiam ciepło 🍵🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na wyprzedażach tez zaszalałam ale głownie z bluzkami i sweterkami. Kurtka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the jacket. These kind of jackets are so stylish!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kurtka ��
    Nie szalałam na wyprzedażach,a o marce Pull &bear nie mam opinii -rzadko robię tam zakupy ☺
    Jeśli chodzi o sieciowki-dla mnie Reserved rządzi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc nie mam ulubionego sklepu, do którego zawsze wchodzę i coś znajdę! Wszystko zależy od kolekcji bo czasem coś mi się podoba a w następnym sezonie kompletnie nie przypada mi do gustu kompletnie nic :)

      Usuń
  9. Świetna jest ta kurtka.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurtka, gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Specjalnie na szaleję na wyprzedażach, bo zawsze kupuję coś, gdy chcę :) Ładna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like that jacket
    have a good day 💋
    https://caracanela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. That is one chic jacket ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, taki czas na ogarnięcie jest bardzo potrzebny. Fajna kurteczka, będzie dobrze chroniła przed zimnem. Ja się jakoś nie skusiłam na żadne wyprzedaże...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa kurteczka, mam bardzo podobną :D Dla mnie zimą kożuszek to podstawa, ie muszę wyglądać ani ładnie, ani szczupło - musi być mi po prostu ciepło :D Co prawda nie szaleję na wyprzedażach, ale może na coś się skuszę, sama nie wiem :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  16. oja! chyba ją przymierzałam i trochę żałuję, że nie wierzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezentuje się ta kurteczka ! Czegoś podobnego szukam ale jakoś żaden fason mi nie odpowiada 🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z tym ogromny problem w szczególności że wszystkie kurtki były zapinane po boku co kompletnie nie przypadło mi do gustu. W końcu znalazłam tą i jestem baardzo zadowolona:)

      Usuń