SOCIAL MEDIA

body for 0,99$? | dresslily package

środa, 8 stycznia 2020



Jak ciężko jest wrócić do rutyny po tak długim czasie wolnego! Mogłabym tak obijać się zdecydowanie dłużej, ale niestety obowiązki wzywają. Niedługo koniec semestru zimowego na studiach co wiąże się z sesją czyli masą egzaminów. Ale czy aby na pewno? Ja tym razem nie mam ani jednego egzaminu co oznacza że wszystkie zaliczenia mam na przedostatnich bądź ostatnich zajęciach i to nie ze wszystkich przedmiotów. Będzie zdecydowanie luźniej a później trzy tygodnie ferii przez które mam zamiar zająć się blogiem i nadrobieniem innych zaległości, a może nawet uda się gdzieś wyjechać?

W ostatnim czasie przyszła do mnie paczka z Dresslily, którą miałam okazję zamówić jeszcze przed świętami. Znajdowały się w niej tylko 3 rzeczy, jednak mimo to postanowiłam je Wam pokazać. A dlaczego? Zagraniczne, a w szczególności chińskie sklepy internetowe charakteryzują się tym, że produkt na obrazku nie zawsze wygląda identycznie w rzeczywistości. Bardzo łatwo można się oszukać i zamówić coś, co wygląda bardzo dobrze a gdy dostaniemy paczkę poczuć nic innego jak rozczarowanie. Jak było w tym przypadku? Czy wszystkie rzeczy okazały się strzałem w dziesiątkę?




sweter - link

Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam jest bordowy sweterek. Jest on wycięty zarówno z przodu w dekolt tzw. serek oraz z tyłu. Prezentuje się naprawdę świetnie, chociaż obawiałam się że będzie za krótki. Jedyne co było nieprzyjemne to zapach, ale po jednym praniu nie ma po nim śladu. 


body - link

Kolejną rzeczą, którą zamówiłam jest białe, koronkowe body. Było one w bardzo promocyjnej cenie, bo dałam za nie 0,99$. Teraz jest sporo droższe, ale czy wciąż warte takiej ceny? Ja zamówiłam body w rozmiarze M, bo często chińska rozmiarówka jest bardzo zaniżona dlatego przeważnie biorę większe rozmiary. Tym razem nawet i M okazało się być miniaturką. Niestety ale się w nie nie wcisnę, chociaż prezentuje się bardzo dobrze!




shorty - link

Ostatnią już rzeczą są przepiękne shorty z wzorem w stokrotki. Są one wykonane z cienkiego, ale nie prześwitującego materiału przez co idealnie nadadzą się na ciepłą wiosnę i gorące lato. Jak widzicie na drugim zdjęciu mają wyższy stan i świetnie dopasowują się do ciała. To co jest bardzo fajne to to, że spodenki są rozpinane przez co łatwo się je zakłada. Zamówiłam je w rozmiarze M, gdzie na codzień noszę rozmiar 36-38 i pasują idealnie.


Piszcie w komentarzach czy znacie sklep Dresslily! Zamawialiście kiedyś coś z tej strony?

23 komentarze:

  1. sztosik i to jeszcze za taka to prawie jak za darmo !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, bordowy sweterek wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordowy sweterek jest śliczny, szorty też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy 😍
    Sweterek mi się najbardziej podoba 😍
    Sklep znam z innych blogów - nie robiłam tam jeszcze zakupów ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy sweterek fajny ale dla mnie krótki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek wcale nie jest taki krótki! Sama obawiałam się że będzie to długość w stylu crop-topów ale jestem pozytywnie zaskoczona! Do spodni z wysokim stanem naprawdę będzie wyglądał świetnie :)

      Usuń
  6. Love the red top

    xoxo
    Liza
    www.lizacorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez szorty śliczne . Aż mi wiosna przyszła na myśl .

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że body takie miniaturowe. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I follow you on gfc # 88 ,follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się szorty w stokrotki *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bordowy sweter jest cudny :)


    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Body i sweterek mega mi się podobają :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2020/01/let-me-be-your-tempo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Loved the print of the shorts and the shirt. Are beautiful!
    https://blog-apaixonadaporpalavras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest cudowny! Sama chętnie bym się na niego skusiła! Powiedzenia na sesji!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te body są super i cieżko uwierzyć, że dorwałaś je w takiej cenie. Szkoda tylko, że okazały się takie malutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Great pieces! I like the wrap top :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zamówienie. Ja też kupiłam te body, ale moim zdaniem problem jest z mało rozciągającym się materiałem. Dlatego tez pewnie przecenili je tak mocno.

    OdpowiedzUsuń