SOCIAL MEDIA

Christmas inspirations

sobota, 12 grudnia 2020

Od początku grudnia sklepy szaleją z dekoracjami świątecznymi. Nie sposób nie poczuć atmosfery świąt! Na sklepowych półkach można zobaczyć przepiękne dekoracje, różnego rodzaju bombki, które przechodzą najśmielsze oczekiwania i cudowne wystroje zdobiące witryny. W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam 4 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie świąt i które sprawiają, że atmosfera staje się jeszcze cieplejsza! Mam nadzieję, że i Wam zdjęcia przypadną do gustu i zainspirują Was do działania!

____________________________________________________________________

HOME DECORATION


Najlepszym sposobem na poczucie świątecznej atmosfery są przede wszystkim dekoracje! Sami przyznajcie, że powyższe zdjęcia oddają cudowną i przytulną atmosferę! Świąteczna pościel, świąteczne poszewki na poduszki, girlanda to coś z czego sama co roku korzystam, aby ozdobić mieszkanie. Bardzo podobają mi się też wieńce, które możemy zrobić sami wykorzystując gałązki drzew. 
____________________________________________________________________

CHRISTMAS TREE


Świąt nie wyobrażam sobie również bez choinki. Przez wiele lat w moim domu rodzinnych ozdabialiśmy choinkę sztuczną i wciąż tak jest, jednak w moim mieszkaniu zawsze staje żywa, najczęściej, jodła. Uwielbiam wracać do mieszkania i czuć zapach żywego drzewka, które od razu kojarzy mi się ze świętami i z lasem. 
____________________________________________________________________

FOOD

Jak święta to i pieczenie pierniczków. Jestem pewna, że każdy z Was chociaż raz piekł pierniki i ozdabiał je w różne świąteczne wzory. Jest to świetna zabawa w szczególności jeśli w pieczeniu towarzyszą nam bliscy. Oprócz pierników jest wiele innych produktów, które kojarzą mi się ze świętami. Z najbardziej popularnych są oczywiście mandarynki, których zapach przypomina święta, ale i kawy piernikowe, laski cukrowe czy domki zbudowane z piernika.

____________________________________________________________________

CHRISTMAS PRESENTS


Jak święta to oczywiście nie może zabraknąć prezentów. Muszę przyznać, że uwielbiam obdarowywać bliskich prezentami i widzieć uśmiech na ich twarzy. Moją największą jednak zmorą jest pakowanie prezentów, gdyż nie umiem tego robić, aczkolwiek i tak jest to dla mnie niezła zabawa. Prezenty można pakować na wiele sposobów, jednak ja jestem fanką szarego papieru dodatkowo ozdobionego. Naturalne ozdoby takie jak gałązki drzew, a do tego przepiękna wstążka potrafią zrobić robotę!

Piszcie w komentarzach kiedy zaczynacie dekorować Wasze pokoje i domy na święta! Co najbardziej kojarzy Wam się ze świętami?


11 komentarzy:

  1. Mój cały dom jest już udekorowany w światełka, hah, tak że codziennie wieczorem, gdy je zapalamy jest taka cudowna atmosfera :) Brakuje tylko jeszcze choinki. Te na zdjęciach są przepiękne! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w najbliższych dniach zamierzam ubrać choinkę i wystroić dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje, Ja już powoli zaczęłam dekorować swój dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka i śnieg to chyba tak najbardziej typowo ale ostatnio też pierniczki i kawy korzenne których ostatnio jest pełno. Ja już wstępnie ozdobiłam swój pokój więc więc zostało mi dodanie tylko jakiś małych dodatków :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ciekawe inspiracje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje, chociaż byłoby dobrze, jakbyś oznaczyła źródła/autorów zdjęć :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  7. Te choinki są przepiękne <3 U mnie choinka jest ubrana "po domowemu". Nie jest idealna i nawet bym powiedziała, że nie nadaje się by jej zrobić zdjęcia, ale oddaje ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie brakuje już tylko choinki! Cudowne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi zostało pakowanie prezentów. Nie mam kompletnie do tego głowy

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dekoracja dopiero tuż przed Świętami:) Fajne te Twoje inspiracje:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń