SOCIAL MEDIA

Christmas presents ideas

piątek, 18 grudnia 2020

 

Do świąt został już niecały tydzień, więc jest to ostatni dzwonek na zakup prezentów świątecznych. Ja w tym roku zrobiłam to trochę wcześniej, gdyż wiedziałam że kupowanie prezentów na ostatnią chwilę to masa nerwów. Często później też jestem niezadowolona z tego, co udało mi się znaleźć, a tak moja głowa jest już spokojna! Dodatkowo, początek grudnia to czas wyprzedaży, więc w okazyjnych cenach można znaleźć na prawdę ciekawe okazje, a przy tym zaoszczędzić.

Muszę przyznać, że im jestem starsza tym wręczanie prezentów sprawia mi większą przyjemność, aczkolwiek czasem sama zastanawiam się z czego druga osoba mogłaby się ucieszyć. Postanowiłam zatem zebrać moje pomysły i stworzyć listę rzeczy, które świetnie nadadzą się jako prezent, tak na prawdę nie tylko świąteczny, i ucieszą nie jedną osobę!


Pamiętajcie również, że wręczając prezent warto pomyśleć o zainteresowaniach drugiej osoby i o tym, co mogłoby jej się spodobać. Z pewnością dla osoby, która uwielbia gotować lepiej sprawdzi się książka kucharska z ciekawymi przepisami niż książka o motoryzacji. A co zrobić w przypadku, gdy boimy się iż nasz prezent się nie spodoba? Lepiej po prostu zapytać! 


Piszcie w komentarzach jakie prezenty w tym roku przygotowaliście dla swoich bliskich! A może kupowanie prezentów zostawiliście na ostatnią chwilę?

3 komentarze:

  1. Przepiękne paznokcie a plansza przyda się na pewno za rok. Na szczęście mam już wszystkie prezenty dla bliskich :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam na ten post, bo święta coraz bliżej, więc warto zastanowić się nad podarunkami dla rodziny. Wiem tylko tyle, że na pewno zamówię nowe poduszki dla dzieci z https://mulinek.pl/poduszki.html Niestety nie mam pojęcia co kupić dla męża.

    OdpowiedzUsuń