SOCIAL MEDIA

Winter puffer jacket

poniedziałek, 21 grudnia 2020

 

Na dworze robi się coraz chłodniej. Temperatura wariuje i czasem spada nawet w okolice zera. Muszę przyznać, że ja jestem strasznym zmarźluchem przez co ciężko znaleźć mi dla siebie odpowiednie ubranie, a też nie jestem fanką ubierania kilku warstw! Kurtka, sweter i w ostateczności koszulka to najwięcej ile na siebie nakładam w zimie, dlatego zależy mi nie tylko na wygodzie ale i tym, aby było mi ciepło. Początek grudnia zachęcił mnie do zrobienia małych zakupów i oto jest i ona - kurtka, która udało mi się dorwać w jednej z sieciówek. Jesteście ciekawi czy nada się na zimę? A może szukacie podobnej? 


W ostatnim czasie modowym strzałem w dziesiątkę są kurtki puchowe. Nie pojawiają się one na rynku po raz pierwszy, bo już w zeszłym sezonie zimowym były bardzo popularne, aczkolwiek co roku zdecydowanie zmienia się ich krój. W tym roku to właśnie te krótsze podbijają sklepy. I również mi taka kurteczka się zamarzyła!


Początkowo. w oko wpadła mi kurtka w Zarze wykonana z eko skóry. Na stronie internetowej wyglądała fantastycznie, ale gdy ją przymierzyłam to była zbyt oversizowa, czego ja nie lubię. Po wejściu do kilku sklepów, i moim zrezygnowaniu, trafiłam do C&A gdzie na wyprzedażach kupiłam kurtkę widoczną na zdjęciach. Była ona przeceniona z, jeśli się nie mylę, 150 zł na 130 zł, także całkiem fajna promocja - zawsze to 20 zł mniej! 


Kurteczka należy do krótszych, aczkolwiek taka długość w zupełności mi odpowiada. Jest ona w kolorze beżowym, ale całe szczęście nie brudzi się - czego trochę się obawiałam. Kurteczka jest całkiem ciepła, więc na obecną pogodę sprawdza się idealnie. Jest bardzo wygodna i na prawdę dobrze leży. Był to mój zdecydowany faworyt po odwiedzeniu kilku sklepów. Kurtka ma również ściągacze - i na rękawach i na samym dole, więc można ją sobie jeszcze dopasować według naszych upodobań. Ma dwie całkiem pojemne kieszenie, w której pomieszczą się nie tylko chusteczki - więc na zimę sprawdzi się idealnie!

Piszcie w komentarzach czy podobają Wam się kurtki puchowe! Co uważacie o tej ze zdjęć?

15 komentarzy:

  1. Sama takich nie noszę, ale na innych mi się nawet podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta kurtka :) Ja jednak na zime wybieram takie za tyłek bo jestem strasznym zmarźlakiem :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zmarzluchem i nie lubię nosić 10 warstw na sobie, więc jeśli chodzi o puchową kurtkę jestem jak najbardziej za :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te kurtki ale zimą nie zdecydowałabym się na taką bo jestem zmarzluchem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś miałam fazę na kurtki puchowe. Teraz jednak wygrywają płaszczyki. Nawet na największe mrozy:)
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znam to, ja także jestem strasznym zmarzluchem...również zależy mi na tym, aby nosić ciuchy, w których będzie mi ciepło i wygodnie, więc rozumiem! Kurtka piękna, ma śliczny kolor, ale dla mnie niestety trochę za krótka, wolę jednak dłuższe okrycia :) Ale grunt, że u Ciebie się jak najbardziej sprawdziła! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam rok temu teraz mam dluzsza do kolan i jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam prawdziwe futro lub kożuch. Nie będziesz marzła i będziesz bardzo elegancka...

    OdpowiedzUsuń