SOCIAL MEDIA

Garnier Hyaluronic Aloe Jelly

czwartek, 19 listopada 2020


Witajcie kochani! Za nami już połowa listopada, co oznacza że wkrótce zbliżają się święta. Czas leci okropnie szybko, a przede mną nie lada wyzwanie bo dwie sesje z racji dwóch kierunków studiów. Jeśli uda mi się zaliczyć obie to będę z siebie wyjątkowo dumna, ale czas pokaże czy uda mi się wystarczająco dobrze przygotować! W dzisiejszym poście przychodzę do Was z produktem od Garniera, który testuję już od dłuższego czasu. Jest to aloesowy krem nawilżający w formie żelu. Krem przeznaczony jest do skóry zarówno mieszanej jak i normalnej. Można go kupić już za ok. 13-15 zł. Jedno opakowanie zawiera 50 ml produktu. Krem zamówiłam, gdyż zależało mi na nawilżeniu, które producent zapewnia po regularnym stosowaniu produktu, ale czy na pewno mi się on sprawdził?



Szczerze mówiąc, mi ten żel do końca nie przypadł do gustu. Można powiedzieć, że ma on galaretkowaką konsystencję przez co po nałożeniu go na twarz jest ona lepka. Ja zdecydowanie wolę, gdy produkt szybko wchłonie się w skórę twarzy i porównując go z moimi poprzednikami raczej nie skuszę się na kolejne opakowanie.


Sam produkt wizualnie wygląda bardzo przyjemnie. Opakowanie jest przezroczyste, estetyczne. Widzimy ile produktu zostało nam w środku. Produkt całkiem dobrze nawilża twarz, aczkolwiek wydaje mi się że używałam lepszych produktów. W składzie żelu znajduje się aloes, który dodatkowo ma działanie łagodzące. Żel jest całkiem wydajny, nie musimy nakładać go bardzo dużo, więc to jest zdecydowanie jego zaletą.


Piszcie w komentarzach czy mieliście styczność z tym kremem. A może macie swój ulubiony? Czekam na Wasze polecenia w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu. Szczerze mówiąc rzadko kupuje kosmetyki o takiej galaretkowatej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego żelu , ale jak mam być szczera ja nie przepadam w ogóle za Garnierem jeśli chodzi o skórę twarzy. Wysuszają mi ją i i jeszcze podrażniają :/
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie zdecyduję się na testowanie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I too don't like gels that has a sticky consistency. Thanks for the review!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kremu, ale wygląda bardzo interesująco, szkoda, że nie przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię kosmetyków o takiej żelowej wręcz galaretkowej konsystencji. O tym nawet nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli po prostu przypomina typowy żel aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie lubię kosmetyków Garniera a do tego preferuję kremową konsystencję zimą 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. I am Video Creator and its a challenging task, so I used Camtasia coupon are a lifesaver for creators, offering top-notch video editing software at unbeatable prices.

    OdpowiedzUsuń