SOCIAL MEDIA

#40 I am obsessed with bomber jackets!

niedziela, 14 października 2018


Pierwsze dwa tygodnie studiów za mną i szczerze mogę Wam powiedzieć, że drugi rok to na prawdę ciężka praca już od samego początku. Każdego dnia dostaję masę zadań do zrobienia, zapowiedzi nowych projektów, a nawet kolokwiów, więc następne kilkanaście tygodni zapowiada się pracowicie. Wciąż jednak najtrudniejsze dla mnie jest 'ogarnięcie' tego wszystkiego. Pogodzenie studiów z pracą, blogiem i codziennymi obowiązkami jest nie lada wyzwaniem, ale...dla chcącego nic trudnego!
Po nadejściu jesieni dni również stały się dużo chłodniejsze. Nie ma praktycznie ani jednego dnia abym wyszła z domu bez kurtki. A uwierzcie - są one moją słabością! W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać moją kolekcję bomberek, na których punkcie mam obsesję!


kurtka - tally weijl

Pierwsza ocieplana bomberka w mojej kolekcji, którą udało mi się upolować na zeszłorocznych promocjach. Kosztowała mnie grosze, a oprócz ciepłej i milutkiej podszewki w środku, posiada kaptur który świetnie sprawdza się w chłodne dni.


kurtka - c&a

Jeśli dobrze pamiętam, jest to pierwsza bomberka w mojej kolekcji. Wyróżnia się ona mocno różowym zamkiem, który jest ciekawym akcentem przy ciemno niebieskim kolorze. Wciąż świetnie się nosi mimo że mam ją już kilka lat!


kurtka - stradivarius

Cieniutka, pół przezroczysta bomberka, która zachwyciła mnie swoim wyglądem. Wyróżnia się ona od innych drobnymi kropeczkami, które znajdują się na przedniej części kurtki. Świetnie nadaje się na cieplejsze dni,  gdy chcemy narzucić na siebie coś lekkiego.


kurtka - stradivarius

Ciemnozielona bomberka o grubszym materiale. Podszewka jest w kolorze pomarańczowym, jednak praktycznie nie widać jej w trakcie noszenia.


kurtka - bershka

Niezwykle wygodna bordowa bomberka. Idealnie dopasowuje się do ciała, przez co świetnie się prezentuje.


kurtka - zaful

Jasno różowa bomberka z pięknymi akcentami złotych zamków. Jedyny jej minus to to, że szybko się brudzi. Jest to jednak nieuniknione przy tego typu odcieniach.

Piszcie w komentarzach czy Wy lubicie chodzić w bomberkach? Która z moich spodobała Wam się najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Dokładnie zgadzam się -dla chcącego nic trudnego, wystarczy trochę dobrej woli i lepszej organizacji czasu ☺
    Świetne kurteczki-twoja kurtkowa obsesja przypomina mi mojego fioła na punkcie butów 😉
    Mi się najbardziej podobają bordowa i zielona ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię te kurteczki :D Wgl mnie to pasują do wszystkiego ; p Najbardziej podobają mi się trzy ostatnie ;)

    Pozdrawiam :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ale masz tych bomberek...prawdziwa bomba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetna kolekcja! Też je uwielbiam, ale mam jedną, klasyczną - czarną. Z twoich najbardziej podoba mi się ta w kropeczki. ;)

    ✾ Dollka ✾

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ich tu :D. Aż ciężko się zdecydować na jedną. Jak Ty to robisz? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Your collection of bomber jacket is awesome.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bomberka, niebieska, jak dla mnie wygrywa :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń