SOCIAL MEDIA

I am a blogger for $$!

poniedziałek, 5 listopada 2018


Prawie sto procent osób czytających ten post należy do społeczności bloggerów. Każda z nich prowadzi swojego bloga już od jakiegoś czasu. I każda z nich ma zupełnie inne powody dla których to robi. Zabicie czasu, nawiązanie nowych znajomości a może sposób na zarobienie pieniędzy? Wielu ludzi zakłada blogi głównie w celach zarobkowych. Darmowe prezenty czy też możliwość dorobienia brzmią nieźle, ale gdzie w tym pasja i zaangażowanie? Same sponsorowane posty i nic od siebie nie brzmi dobrze, a tym bardziej NIE zachęca. Nikt tutaj nie mówi, że jest to złe. Dlaczego mamy nie korzystać z takich okazji? Ale warto też odpowiedzieć sobie na drugie pytanie, czy warto jest dać się pochłonąć pieniądzom ponad krąg naszych zainteresowań? W tym poście postanowiłam zatem przedstawić Wam trzy powody, dla których to i ja postanowiłam dołączyć do społeczności bloggerów. Jesteście ciekawi co mnie do tego skłoniło?


Blog może być jednym z naszych zainteresowań, który nie tylko wypełnia czas ale i sprawia że sami się rozwijamy. Tak jest w moim przypadku. Moja przygoda zaczęła się już kiedy dostałam pierwszy komputer i poznałam "tajniki" działania internetu. Nie miałam jednego bloga, ale kilka, które niestety powoli zaniedbywałam, dlatego też nigdy nie udało mi się ustatkować na dłużej. Ale nic straconego! Staram się działać i robić to co tak na prawdę mi się podoba. 


Tworzenie postów, robienie zdjęć i przerabianie ich wymaga od nas dużej twórczości i pomysłowości. To właśnie lubię najbardziej w blogowaniu. Co jest fajnego w wrzucaniu tzw. gotowców, czyli zdjęć z internetu? Czy nie lepiej pokazać coś, co odzwierciedla nas? Oczywiście, warto się zainspirować, ale także warto pokazać nasze umiejętności. Na blogu prezentuję siebie, pod nikogo się nie podszywam, dlatego też tak chcę być odbierana.


Posiadanie odbiorców, którym możemy przekazywać to co właśnie siedzi nam w głowie. Poznawanie ludzi, którzy podzielają nasze zainteresowania. Bez Was, czytelników, blog nie miałby żadnego sensu. To właśnie grono osób, które chcą tutaj być motywuje i sprawia, że chce się działać. To miłe stworzyć 'małą' rozrastającą się społeczność gromadzącą ludzi z różnych zakątków Polski, czy też świata. Komunikacja jest kluczowa.

A Was co skłoniło do założenia bloga? Czekam w komentarzach na Wasze propozycje!

11 komentarzy:

  1. Mnie do założenia bloga skusiła chęć podzielenia się swoimi myślami, później pasjami (np. robieniem zdjęć). Podejmowałam współpracę ale często nie zgadzałam się na ich przedłużanie gdyż nie chciałam z mojego bloga robić samych reklam. Teraz z zagranicznych stron najczęściej odrzucam propozycję. Chce się dzielić głównie moimi pasjami :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogami interesowałam się od dawna. Mój pierwszy dotyczył słynnej gry STARDOLL. Założyłam go po to aby po prostu pisać. Lubię kiedy ktoś czyta moje wypociny.

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja juz kilka lat temu prowadziłam bloga,ale dwa lata powiedzmy ze z nudów założyłam kolejnego i od tego czasu angażuje się w niego coraz mocniej,wkładam w niego coraz więcej pracy-narazie jako hobby ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam bloga, właśnie ze względu na pasje czyli miłość do książek :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany post :D Do założenia bloga skłonił mnie przypadek albo i nie? Wszystko zaczęło się od pewnej gry, której wpisy były głównie na blogu poświęcane.
    Od tamtego czasu dużo się zmieniło ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie w sumie moi znajomi po części + jest to miejsce, gdzie mam możliwość dzielenia się swoimi stylizacjami z innymi, a ten fakt motywuje mnie do robienia sobie fotek średnio co 1-2 tygodnie ( dzięki temu będę miała także pamiątkę na stare lata ;p )

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam dwa lata temu, a aktywna jestem dopiero od tego roku. Muszę przyznać, że mnie mój blog również pod pewnym względem rozwija, ale chyba jeszcze bardziej podoba mi się fakt, że mogę się z kimś podzielić moimi zainteresowaniami. :)


    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to przede wszystkim możliwość wyrażenia siebie :) Na woim blogu piszę o tym co kocham: czyli o kosmetykach i uwielbiam dzielić się z innymi swoimi spostrzeżeniami na temat poszczególnych produktów :)

    Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja założyłam bloga ze względu na moją pasję, aby móc dzielić się z nią z innymi ludźmi. Wydaje mi się, że współprace są okej ale tylko i włącznie kiedy związane są z naszym blogiem a nie tylko dlatego, że chcemy dostać coś za darmo..
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń