SOCIAL MEDIA

bieszczady - photo relation

wtorek, 26 lutego 2019


Witajcie kochani! Niestety moje ferie dobiegły już końca, ale wspomnienia z nich wciąż pozostały. Nie raz pisałam Wam jak będę je spędzać - częściowo w domu, a częściowo na wyjeździe w Bieszczadach. W tym miejscu byłam po raz pierwszy i szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie sądziłam, że może być tam tak pięknie. Bezpośredni kontakt z naturą i oderwanie od rzeczywistości to dwie rzeczy, które można tam spotkać bez problemu. Jeśli na prawdę potrzebujecie wypocząć to idealne miejsce dla Was.













 Piszcie w komentarzach czy Wy kiedykolwiek byliście w Bieszczadach! Jak podobają Wam się zdjęcia?

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia przepiękne 😍
    Zazdroszczę tego wypadu,ja Bieszczady widziałam jedynie w serialu "Wataha"☺
    Musze się koniecznie kiedyś tam wybrać ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam, ale mam kiedyś w planach bo jak widac jest pieknie:)
    Pozdrawiam, ELi https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, nigdy nie byłam w Bieszczadach- ale...mam nadzieję że w tym roku uda się nam tam pojechać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale słyszałam, że jest tam pięknie. Widokówkę stamtąd przysłał mi mężczyzna, którego kiedyś kochałam. Zdjęcia bardzo udane. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będziesz mogła wrócić w tamte strony i sprawdzić jak wiele się zmieniło. Podobno tam zmienia się prawie wcale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Bieszczadach, ale przyznam że patrząc na te piękne krajobrazy na zdjęciach zaczynam żałować. Z drugiej strony, wszystko dopiero przede mną i nigdy nie jest za późno żeby się wybrać więc z pewnością rozważę ten kierunek gdy będę decydować o miejscu na wakacje <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń