SOCIAL MEDIA

package from dresslily

poniedziałek, 24 czerwca 2019


Za mną bardzo długa przerwa od blogowania. Dopiero tydzień temu skończyły mi się wszystkie egzaminy na studiach, wiec mogę uznać ze drugi rok już za mną. Nie było lekko, szczególnie podczas sesji, ale mam nadzieje ze wszystko zaliczyłam i nie będę musiała wracać do pewnych spraw we wrześniu podczas poprawek. Z napisaniem posta zbierałam się już na prawdę długo ale zawsze coś mi wypadało. Jak tylko zaczęłam wakacje to pojechałam do domu rodzinnego gdzie telefon czy laptop poszły w odstawkę i dopiero teraz mam trochę czasu żeby wrócić tutaj i coś od siebie napisać. Z pewnymi rzeczami zwlekałam już bardzo długo jak na przykład z paczką, która dostałam we współpracy Dresslily. Na początku chciałam Wam pokazać 3 rzeczy, które być może przypadną Wam do gustu i również będziecie chcieli je ze sobą zabrać na wakacje!





Pierwszą rzeczą, która przypadła mi do gustu jest transparentna torebka. Na przezroczyste akcesoria moda panuje już od bardzo dawna i muszę przyznać że zawsze w swojej kolekcji coś takiego chciałam mieć. Torebka jest dosyć mała ale bardzo poręczna. W środku ma specjalną saszetkę, która jest zapinana na nap, ale w dowolnym momencie można ją wyjąć. Na stronie macie również do wyboru torebki z wnętrzami o innych kolorach także rozejrzyjcie się!





Kolejną rzeczą, którą wybrałam i to z waszego polecenia jest przepiękna czarna sukienka z dwoma naszywkami o motywie kwiatów. Sukienka na prawdę robi wrażenie ale niestety jest na mnie za duża, choć na zdjęciu na taką nie wygląda. Co więcej, jest bardzo ciężka ale świadczy to też o tym, że jest wykonana z porządnego materiału. Jest ona średniej długości i gdyby tylko była o rozmiar mniejsza na pewno bym ją nosiła!




Kolejną rzeczą jest naszyjnik, który na zdjęciu wydawał się niestety lepszy niż w rzeczywistości. To, co mnie rozczarowało to fakt, że aby go założyć niż nie musimy zapinać tylko sznureczek z gwiazdką musimy przełożyć przez księżyc i gotowe. Niestety nie jest to zbyt praktyczne ze względu na to, że wszystko cały czas się przesuwa i po prostu naszyjnik jest łatwo zgubić. Jeśli potrzebujemy go założyć co zdjęć to jak najbardziej polecam ale na jakieś wyjścia bałabym się go założyć!





Ostatnią rzeczą którą zamówiłam jest tło fotograficzne. Zwlekałam z tym na prawdę długo ale muszę przyznać, że tej decyzji nie żałuję! Na stronie macie do wyboru tła o różnych rozmiarach i oczywiście o różnych wzorach. Ja zdecydowałam się na klasyczną białą cegłę, gdyż taki styl najbardziej mi odpowiada i zamówiłam tło w największym rozmiarze. Na pierwszym zdjęciu jest ono złożone na kilka części więc nie myślcie że to oryginalny rozmiar! Tło jest na prawdę świetne i bardzo dobrej jakości. Jak widzicie zdjęcia na nim wychodzą przepiękne. Jedyną rzeczą która mi brakuje aby móc robić na nim zdjęcia stylizacji to stojak na tło, więc wkrótce będę musiała się w taki zaopatrzyć!

Piszcie w komentarzach która rzecz najbardziej przypadła Wam do gustu! 
Używacie teł fotograficznych?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś , rzeczywiście takie transparentne torebki są ostatnio bardzo modne ☺
    A z tym tłem ,to ostatnio zaczęłam używać ☺
    Poklikałam oczywiście
    Mam nadzieję że egzaminy poszły bardzo dobrze ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo podobną sukienkę, świetna jest ♥
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the embroidery on the dress and the cute mini bag.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek paznokci ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej zachwyca mnie ten sklep, chyba przed wakacjami trzeba poczynić tam małe zakupki :)
    Świetne te tło!
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sklep wydaje się byc ciekawy :)


    Zachęcam do obserwacji:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i tło do robienia zdjęcia najbardziej mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tło fotograficzne to fajna sprawa, sama się nad nim zastanawiam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. How beautiful, I loved the post. Your blog is beautiful and I'm already following the blog
    Kisses


    http://www.jessicamourablog.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł z tym tłem :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś :) Szczególnie podoba mi się ta torebka, mega urocza <3
    Dodatkowo tło - mega pomysł :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka mi się bardzo podoba, szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy, które zaprezentowałaś zainteresować mogą każdego. Torebka dla młodej dziewczyny, bo starsze kobiety wolą chyba większe. Najbardziej spodobała mi się suknia z haftem, może dlatego, że w młodości haftowałam swoje bluzki i sukienki, gdyż haft uważam za bardzo piękną ozdobę. Fotografować się, nigdy nie lubiłam, więc tła bym nie nabyła. Mała uwaga na koniec-słowo naprawdę piszemy łącznie. Mogłabym błąd uznać za literówkę, ale ty złej pisowni użyłaś kilkakrotnie, dlatego zwracam uwagę. Niemniej jednak gratuluję zdanych egzaminów i życzę udanych wakacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za cenną uwagę! Cały czas myślałam, że pisownia tego wyrazu wygląda inaczej ale teraz będę się pilnować :) A co do torebki - również i starsze kobiety noszą mniejsze. Wszystko zależy od tego gdzie się wybiera, w końcu nie zawsze potrzeba mieć ze sobą ogromną torebkę!

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się sukienka i naszyjnik. Pasują idealnie w mój styl!
    Jeśli chodzi o tła... nie używam takich typowych, w sumie nie myślałam nigdy o tym by taki sobie sprawić.. bardzo fajna sprawa.
    Pozdrawiam cię kochana i gratuluję zdania drugiego roku!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń