SOCIAL MEDIA

how I saved money?

środa, 3 lipca 2019


Początek wakacji to czas ogromnych wyprzedaży w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. Powiem szczerze, że na zakupach nie byłam wieki temu. Brak czasu i pieniędzy a także ochoty żeby grzebać pomiędzy wieszakami sprawił że dobre kilka miesięcy nie kupowałam kompletnie nic. Co więcej, przechodząc obok sklepów odzieżowych nigdy nic nie wpadało mi w oko a na siłę kupować czegoś nienawidzę. Zważając na fakt, że nadeszły wakacje i mam zaplanowane już 2 wyjazdy postanowiłam że w końcu przydałoby się coś kupić. Zapominając kompletnie o promocjach udałam się więc do galerii handlowej i zachęcona obniżkami cen kupiłam kilka rzeczy, które chciałam Wam dzisiaj pokazać.



bluzka - sinsay



bluzka - sinsay



koszulka - reserved



t-shirt - sinsay



top - sinsay



t-shirt - reserved



spodenki - reserved



sukienka ogrodniczka - pull&bear

Piszcie w komentarzach, która z tych rzeczy podoba Wam się najbardziej! Co Wy kupiliście na wyprzedażach?

9 komentarzy:

  1. Całym serduszkiem uwielbiam Sinsay! Nie ważne czy mam dzień na zakupy, czy nie, tam zawsze coś znajdę dla siebie! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd zainteresowałam się makijazem, to o wiele bardziej sprawia mi radość zakupu jakiegoś "mazidla " niż ubrania
    Cóż z racji tego, nie śledzę tych "modowych wyprzedaży " 😀
    Fajne rzeczy kupiłaś, najbardziej mi się podobają topy 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze trzy rzeczą + szorty są śliczne. Uwielbiam tak naturalnie wyglądające materiały, na lato idealne :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodenki cudo! Uwielbiam takie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z sieciówek chyba moim ulubionym sklepem jest Reserved. Niedawno byłam na zakupach i wróciłam z pięcioma nowymi parami spodni. W sumie wakacje i ferie to dla mnie czas uzupełniania ubraniowych zapasów, w roku szkolnym jakoś to wszystko leci cały czas podobnie ;)
    Bardzo fajna bluzka z frędzelkami!
    Pozdrawiam serdecznie ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ta bluzka z odkrytymi ramionami- idealna na wakacje! Ja też ostatnim czasem omijałam zakupy odzieżowe, dopiero przed wakacjami zaatakowałam sklepy;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi sie żółta bluzka z odkrytymi ramionami. Ja stwierdziłam ze w lipcu nic nie kupuje bo musze zaoszczędzić na wykazd wakacyjny szczególnie ze w czerwcu wydałam sporo na buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy udało Ci się upolować. Ja też dawno już nie byłam na zakupach odzieżowych, więc na ostatnich wyprzedażach nie udało mi się niczego wyczaić. Z Twoich zakupów najbardziej urzekła mnie koszulka z frędzelkami, spodenki oraz sukienka ogrodniczka.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupy w sieciówkach robie wtedy, kiedy muszę. Większość moich ciuchów pochodzi z lumpeksów, gdzie oryginalną sukienkę z metką, wartą ponad 80 zł kupię za 20. Dzięki temu w mojej szafie jest mnóstwo sukienek new look, czy asos. To moj sposób na oszczędzanie :D

    OdpowiedzUsuń