SOCIAL MEDIA

SINSAY | SHOPPING HAUL

sobota, 18 września 2021

 

Czołem wszystkim! Mam nadzieje, że ostatnie dni mijają Wam w miłej atmosferze i szybko odnaleźliście się w nowej rzeczywistości. Mam tutaj na myśli oczywiście tych, którzy poprzedni rok uczyli się i pracowali zdalnie. Jak co roku, każde wakacje zaczynają się ogromnymi wyprzedażami w sklepach. Co roku coś sobie kupuję, chociaż muszę przyznać, że w ostatnim czasie totalnie ograniczyłam zakupy. Nie dość, że w sklepach nie ma nic ciekawego, to dodatkowo mam kilka swoich ulubionych rzeczy, a w reszcie po prostu nie chodzę. Muszę zrobić takie odświeżenie szafy, żeby zwolnić miejsce i pozbyć się wszystkiego, co zajmuje miejsce. W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam kilka rzeczy, które udało mi się upolować na wyprzedaży w Sinsay'u. Sklep ten lubię przede wszystkim za basicowe rzeczy w bardzo niskich cenach. Zaczynajmy więc! Każda z rzeczy będzie oczywiście podlinkowana.


top na ramiączkach - link 

Bardzo wygodny top o kolorze nude. Jest on zdecydowanie ciuchem, który trzeba posiadać w swojej szafie. Świetnie komponuje się w zestawie z innymi ubraniami i pasuje zarówno do stylizacji bardziej eleganckich i sportowych ze względu na materiał.


koszulka - link 

Zwykła koszulka z większym dekoltem. Niestety, nie jest on do końca w moim guście, aczkolwiek będę używać jej chociażby do chodzenia po domu.


body z długim rękawem - link

Świetnie wycięte body z zamkiem z przodu. Bardzo dobrze układa się na ciele i jest na prawdę wygodne. Ja rzadko chodzę w body, w swojej szafie mam tylko dwa, aczkolwiek są świetne bo wszystko dobrze się układa.




torebka shopper - link 

Dwie dokładnie takie same torebki w dwóch wersjach kolorystycznych - czarnej i beżowej. Są to tzw. shoppery i kosztowały tylko 19,99zł. Za tą cenę nie oczekuję cudów, ale są idealne aby zmieścić jeden zeszyt i najważniejsze rzeczy takie jak portfel i telefon.

Piszcie w komentarzach co Wy ostatnio kupiliście! Jaki jest Wasz ulubiony sklep?

4 komentarze:

  1. Fajne są te torby :) Ja za Sinsayem średnio przepadam, aczkolwiek czasem zdarzy mi się coś tam kupić

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje zakupy z Sinsaya- naprawdę bardzo fajne rzeczy kupiłaś :)
    Sinsay nie jest moim ulubionym sklepem, lubiłam robić zakupy w Reserved, ale ostatnio tam weszłam po spodnie, i trochę się rozczarowałam- nie mieli żadnych fajnych spodni.Wogule Reserved, poszedł trochę w dół, jeśli chodzi o asortyment- spodnie kupiłam w C&A ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wzory torebek. Super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń