SOCIAL MEDIA

Autumn Inspirations

środa, 6 października 2021

 

Kalendarzowa jesień już dawno za nami, co daje się również we znaki przez obecną pogodę. Nie wiem jak Wy, ale ja nie cierpię chłodnych deszczowych dni, które mimo że przeplatają się z tymi ciepłymi, wprawiają mnie w nastrój gdzie kompletnie nie mam ochoty wychodzić z domu. Zaczął się również rok akademicki, co oznacza że przede mną ostatni rok studiów magisterskich. W dzisiejszym poście, chciałam razem z Wami poczuć klimat jesieni - i chociaż jej nie cierpię, mam nadzieję że w tym roku pozytywnie mnie zaskoczy! 

Piszcie w komentarzach co Wy najbardziej lubicie w jesieni! Czekam na kreatywne odpowiedzi :)

3 komentarze:

  1. Ja kocham jesień za cudowne barwy, ciepłe swetry, grube skarpety gorącą czekoladę z piankami i herbatkę z cytrynką pomarańczą oraz cynamonem pitą pod ciepłym kocykiem w otoczeniu zapachowych świec. Nic tak mnie nie relaksuję, jak długie wieczory przy kominku spedzone na czytaniu ulubionych książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. W jesieni najciekawsze są przebarwienia liści na niektórych drzewach i krzewach. Poza złotą jesienią lubię słoneczne dni mimo niskich już temperatur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką jesień. Mam nadzieję, że wróci jeszcze ciepełko i kolory, a ten zimny wiatr i śnieg trochę odpuści.. Wszak na weekend mam zaplanowane góry :O

    OdpowiedzUsuń