SOCIAL MEDIA

croatia | photo relation

wtorek, 13 listopada 2018


Wakacje niestety już dawno za nami, ale do takich wspomnień świetnie się wraca. Szczególnie, że tegoroczne były spełnieniem moich marzeń. Chorwacja to miejsce, w którym byłam po raz pierwszy, lecz na pewno nie po raz ostatni. Kraj ten od zawsze urzekał mnie przepięknymi widokami i klimatem, który tam panuje i aż żałuję, że dopiero teraz mogłam go odwiedzić. W tym poście chciałam przenieść się razem z Wami do tego pięknego miejsca i podzielić się z Wami moją  wakacyjną przygodą! Wybrałam tylko kilka najlepszych zdjęć z całego wyjazdu, a uwierzcie, że lista była baardzo długa!

-------------------------------------------------------------------------------------------------














Piszcie w komentarzach jak podobają Wam się zdjęcia! Byliście kiedyś na Chorwacji?

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wycieczki! Piękne kadry! Może w nadchodzącym roku też uda mi się wyjechać na jakieś dalsze wakacje!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post o nowościach serialowych. W tym Bojack Horseman i Atypical, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję w 2019 wybrać się na Chorwację:)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie byłam nigdy w Chorwacji i patrząc na Twoje zdjęcia bardzo żałuję 😯
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Chorwacji byłam jeden raz, na wyspie Vis. Od tamtej pory się zakochałam i uważam ten kraj ze jeden z piękniejszych! Chcę tam wrócić i wrócę :) :)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chorwacja to idealne miejsce na krótkie i dłuższe wakacje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać takie zdjęcia! ja niestety każde wakacje spędzam w kraju, pozazdrościć haha
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. NIgdy tam nie byłam ale może w przyszłym roku się wybierzemy :D Mam taką nadzieję :)
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, nie byłam tam, ale bardzo chciałabym być! Urzekają mnie te widoki <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytsko wskazuje na to , że chorwacja to mój nastepny kierunek . fajnie !

    OdpowiedzUsuń