SOCIAL MEDIA

how to buy on aliexpress?

poniedziałek, 7 stycznia 2019


Aliexpress to strona, o której wspominałam Wam tutaj już nie raz. Czym mnie w sobie urzekła? Z pewnością szeroką gamą produktów, ale i niskimi cenami. Co do czasu wysyłki nie jestem do końca zadowolona, gdyż czekanie 2 miesiące na małą paczuszkę bywa irytujące, jednakże jeśli nic za to nie płacimy to warto uzbroić się w cierpliwość. Muszę przyznać, że odkąd dowiedziałam się o tej stronie sporo paczek już z niej zamówiłam. Z tego co pamiętam raz nawet pokazywałam Wam moje rzeczy do paznokci właśnie z Aliexpress, których używam i są bez zarzutu. Oprócz tego w mojej ręce trafiły akcesoria do makijażu jak np. pędzle, pomadki do ust, cienie do powiek, a nawet ubrania i inne drobiazgi. Wiem, że wciąż wiele osób obawia się zakupów na Aliexpress, mimo że strona działa już kilka dobrych lat. Jako że ja już trochę ją użytkuję to postanowiłam dać Wam kilka dobrych rad na co uważać i czym się kierować. 



Pierwszą rzeczą na którą powinniśmy zwracać uwagę jest liczba zamówień. Wyświetla się ona przy każdym produkcie, który nas interesuje. Łatwa matematyka - im więcej zamówień tym większe prawdopodobieństwo, że produkt nam w ogóle przyjdzie i że będzie taki jakiego oczekujemy. Aliexpress ułatwia nam tutaj zadanie - wyszukując dany produkt, bądź po prostu przeglądając wybraną kategorią mamy możliwość posortowania produktów zaczynając od tych, które są najchętniej zamawiane. Ja bardzo często z tego korzystam i muszę przyznać, że jeszcze nigdy się nie zawiodłam.



Kolejną rzeczą, która zwiększa wiarygodność naszego sprzedawcy są opinie wystawiane przez kupujących. Praktycznie każdy produkt taką posiada - jeśli nie, nie ryzykowałabym z zakupem takiego produktu. Czasem lepiej zapłacić kilka złotych więcej niż żałować i pluć sobie w brodę. Co więcej, każda osoba, która kupiła produkt oprócz napisania opinii wystawia gwiazdki - od 1 do 5 przez co możemy sprawdzić jakie produkty otrzymali inni i czy mieli jakieś zarzuty.



Gdy przeglądamy opinie możemy natknąć się na takie ze zdjęciami. Jeśli chcemy oglądać tylko takie wystarczy ze zaznaczymy opcję "With Pictures", a przy okazji widzimy ile takich opinii będzie. Ta opcja jest przydatna szczególnie w przypadku gdy kupujemy jakieś ubranie. Często zdarza się, że produkt przychodzi zupełnie inny niż jest przedstawiony na zdjęciu, dlatego warto to sprawdzać. Również raz przymierzałam się do zakupu paletki cieni, jednak rozmyśliłam się gdy tylko zobaczyłam, że w rzeczywistości jest dużo mniejsza i jej pigment jest bardzo słaby. 

Piszcie w komentarzach czy często zamawiacie na Aliexpress! Stosujecie się do tych rad?

7 komentarzy:

  1. Moje znajome uwielbiają zakupy na Aliexpress, ale ja jakoś wciąż nie mogę się przekonać. Chyba nie wytrzymałabym czekając aż tyle na paczkę oraz bałabym się, że przetrzyma ją służba celna albo nie dojdą nigdy. Bo i takie przypadki się zdarzają.
    Powiem Ci, że zamawiając z innych sklepów chińskich kieruję się właśnie tymi dwoma zasadami. Najlepiej właśnie jak ktoś zostawia opinię z opisem (a nie samą gwiazdką) i zdjęciem. To bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czekam na 3 case na telfon i już się nie moge doczekać <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie zamawiałam, ale na pewno kiedyś to zrobię i zastosuje się do twoich rad :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nigdy nie zamawiałam z Aliexpress, ale od znajomych również słyszałam wiele pozytywnych opinii. Nie raz przeglądam asortyment tej strony, ale jeszcze nic mnie nie skusiło aż tak bardzo.

    Pozdrawiam kochane
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy na aliexpress, zamawiam tam różne pierdółki typu tunele do uszu, ale i droższe rzeczy, jak na przykład epapierosy, na które na szczęście nie trzeba długo czekać :D

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zamawiać washi tape, chociaż czaję się na spódnicę i marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze tam nie kupowałam, ale miałam kiedyś fazę zakupów na eBayu, w tym także w chińskich sklepach.

    OdpowiedzUsuń