SOCIAL MEDIA

accessories | dresslily

niedziela, 7 kwietnia 2019


Czas. Dlaczego każdy z nas ma go tak mało? Praca, dom, szkoła. Wszyscy go wymagają. Odkąd wróciłam na uczelnię po feriach (a było to już na prawdę dawno temu!) kompletnie się zagubiłam i przede wszystkim zdezorganizowałam - dlatego jest mnie tutaj tak mało. Przez ostatnie dni jestem na prawdę zabiegana, miałam masę rzeczy do ogarnięcia: robiłam praktyki, uczyłam się na pozostałe zajęcia a do tego biegałam po lekarzach, bo moje zdrowie trochę szwankuje. O blogu nie zapomniałam, ale przyznam że brakuje mi tej systematyczności, którą kilka miesięcy temu się chwaliłam. Leczy kiedy ona wróci - nie wiem.

W ostatnim poście, jak mogliście zauważyć, wróciłam do współpracy z firmą Dresslily. Nie wiem czy będzie to coś długotrwałego, ale też nie była to moja pierwsza paczka od nich. Tym razem postawiłam na dodatki, gdyż muszę przyznać że jak na kobietę mam ich dosyć mało - a na prawdę dużo potrafią zmienić w zwykłej stylizacji. Sami zobaczcie co do mnie przyszło!






link | link

Pierwszą rzeczą o której pomyślałam, że na prawdę potrzebuje jest torebka. Takim sposobem zamówiłam ich dwie : większą oraz mniejszą. Szczerze mówiąc, pierwsza nie do końca przypadła mi do gustu. Na stronie wyglądała na prawdę świetnie, ale gdy zobaczyłam ją w rzeczywistości zrezygnowałam z jej użytkowania. Torba faktycznie jest duża, ale materiał z którego jest wykonana nie przypadł mi do gustu. Na dodatek w środku wyłożona jest bardzo szeleszczącym materiałem przypominającym papier. Za tą cenę - zdecydowanie nie.
Druga, mniejsza torebka, to strzał w dziesiątkę. Co prawda mój portfel się do niej nie mieści, ale na bardziej eleganckie wyjścia sprawdzi się idealnie. Jest na prawdę porządnie wykonana i wygląda przepięknie. Frędzelki dodają jej szczególnego uroku!




link | link

Kolejnymi dwoma rzeczami, które zamówiłam są paski do spodni. Urzekły mnie szczególnie okrągłą klamrą przy zapięciu i muszę przyznać, że przy noszeniu ich w zwykłej stylizacji na prawdę robią robotę. Materiał z którego są wykonane wydaje się być porządny, a że nie jest to prawdziwa skóra to mam nadzieję że wytrwają ze mną choć kilka miesięcy!




link

Ostatnią już rzeczą, która mi się spodobała jest lusterko! Było dostępne w kilku wariantach kolorystycznych, jednak ja zdecydowałam się na rose gold. Lusterko, chociaż myślałam że będzie większe, na prawdę jest świetne, mimo iż jego wykonanie nie powala. Wygląda jednak prześlicznie i podczas robienia makijażu jest na prawdę poręczne.


Zamawialiście coś kiedyś na tej stronie? Która z tych rzeczy podoba Wam się najbardziej? 

9 komentarzy:

  1. Te paski mi się bardzo podobają i ta mała torebka :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ostatnio mam ten sam problem z czasem 😆
    Śliczne są te rzeczy które zamówiłaś☺
    Paski i torebki-szczególnie ta mała mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺

    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :D Najbardziej spodobała mi się druga torebka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zamawiałam na tej stronce. Bardzo podoba mi się ten pasek z dwoma kółkami! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam nigdy zakupów na tej stronce. Te lusterko jest takie urzekające. Wygląda jak wyciągnięte z jakiejś bajki.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała torebka zdecydowanie skradła moje serducho - świetna jest!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusterko jest przeurocze!:)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne torebki zawszę w modzie!
    Lustro wow!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń