SOCIAL MEDIA

what to buy on dresslily?

czwartek, 25 kwietnia 2019


Święta, święta i po świętach. Te kilka dni wolnego minęło bardzo szybko i już w środę wróciłam na uczelnię. Całe szczęście za niecały tydzień rozpoczynamy majówkę, co oznacza kolejne krótkie wakacje. Maj zapowiada się nieciekawie ze względu na dużą ilość rzeczy, którą mam do zrobienia na uczelni. Zaraz potem zaczyna się sesja letnia, czyli najgorszy okres dla chyba każdego studenta. Ale pamiętajcie - wszystko jest do zrobienia! Nie raz mówiłam Wam, że to, czy ze wszystkim zdążymy to kwestia organizacji, do której przykuwam bardzo dużą wagę. Ostatnio sama mam z nią na prawdę spory problem, ale taki kryzys może zdarzyć się każdemu.

Kilka dni temu na meila dostałam wiadomość z propozycją kolejnej współpracy z firmą, którą bardzo dobrze już z mojego bloga znacie, a mianowicie Dresslily. Jest to marka z którą styczność mam nie od dziś, w miarę staram się śledzić ich asortyment a nowe rzeczy uwielbiam testować. Jak myślicie, dlaczego? Niestety, nie wszystko wygląda tak jak pokazywane jest to na zdjęciach. Super jest więc to sprawdzić i móc się tym z Wami podzielić.

Warunkiem otrzymania rzeczy od marki Dresslily jest oczywiście utworzenie naszej małej 'listy życzeń', czyli rzeczy które nam się najbardziej podobają ale i promują stronę. Postanowiłam połączyć te dwie rzeczy i dzisiaj to Wam dać wybór co powinnam zamówić!
Zasady są proste - w komentarzach napiszcie numery DWÓCH rzeczy, które najbardziej przypadły Wam do gustu - jedna z kategorii ubrań a druga akcesoriów. Czas na 'głosowanie' macie do końca tego tygodnia, czyli do niedzieli. Jesteście ciekawi czy te rzeczy wyglądają tak samo dobrze jak na zdjęciach? Już wkrótce przekonamy się o tym wspólnie.


1 | 2 | 3


4 | 5 | 6

------------------------------------------------------------------

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

------------------------------------------------------------------

Czekam w komentarzach na Wasze propozycje! Aż sama jestem ciekawa co wspólnie wybierzemy!

26 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy wybrałaś <3 mega mi się podobają :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się spodobała sukienka z wzorem róż :) Plecaki i torebka są śliczne

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na uczelni 😘
    Śliczne rzeczy wybrałaś,jak dla mnie-głosuje na obydwie trójki ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat nic się nie podoba :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na sesji! Czarna sukienka jest bardzo ładna :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie też idzie paczuszka z tego sklepu...będzie testowanko heh <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna sukienka w kwiatki super :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie sukienki , 1 i 2 ;)
    Sukienkę numer 2 mam i bardzo mocno polecam ♥
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka 3 jest prześliczna, chyba sobie taką zakupie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute picks! I love these for the season!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne sukienki! Idealne na zbliżającą się porę :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie 3 i 4:D
    Powodzenia w sesji!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała sukienka jest najładniejsza!
    OBSERWUJĘ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm... Ja chyba na żywo (znaczy na zdjęciu zrobionym przez Ciebie) chciałabym zobaczyć numer 3. i 4. Strasznie mnie ciekawi jak ta różowa sukienka będzie się prezentować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi się czarna sukienka, aczkolwiek biała też jest bardzo ładna ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy nie bardzo w moim stylu, ale u mnie ciężko trafić w gust haha. Dresslily ma świetne rzeczy i najchętniej zamawiałabym u nich kartonami. Poklikałam w linki ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis :) Fajne sukienki znalazłam na stronie Leyraa-Shop. Mają taki ogromny asortyment i wybór, że ciężko uwierzyć i pomimo tego, że początkowo bałam się o jakość ich sukienek, to są bardzo porządnie wykonane, bo przecież sukienka musi być wygodna i dobrze się nosić.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń