SOCIAL MEDIA

zalando lounge

środa, 31 lipca 2019


Internet to miejsce pełne sklepów internetowych ale zarówno tych, które sprzedają ubrania oryginalne jak i tych, które zajmują się sprzedażą tzw. podróbek. Co jest w nich złego i dlaczego jest ich w internecie tak dużo? Odpowiedź jest banalnie prosta. Nie każdego stać na buty za 200 a czasem i 500 zł dlatego też producenci wychodzą nam na przeciw i wzorując się na znanych markach i używając tańszych i często gorszych materiałów kreują rzeczy do nich podobne. A czasem i nawet identyczne. Wróćmy zatem do pierwszego pytania. Chyba nikt z Was nie chciałby aby jego pomysł został skradziony i wykorzystywany przez inne osoby w szczególności jeśli może to wpłynąć na Wasz wizerunek jak i sytuację materialną. Niestety, polski jak i zagraniczny rynek jest pełen firm produkujących podróby a także tzw. repliki stąd też na wielu stronach internetowych możecie spotkać przykładowo buty które normalnie kosztując 350 zł możecie kupić za 120.


Na przeciw osobom które chcą kupić ubrania a także akcesoria markowe wyszedł na przeciw Zalando Lounge. Jest to odpowiednik wszystkim już znanej strony Zalando jednakże tutaj ubrania, buty i akcesoria możemy znaleźć w sporo obniżonych cenach czasem nawet o połowę. Na początku ciężko było mi w to uwierzyć dopóki sama nie skorzystałam. Z tego co udało mi się dowiedzieć strona ta jest dużo korzystniejsza zważając na fakt, że rzeczy sprowadzane są prosto od producenta. Wiąże się z tym dłuższy czas dostawy, jednakże dzięki temu możemy cieszyć się markowym produktem w dużo niższej cenie.


To co ja zamówiłam to buty Fila, które w ostatnim czasie stały się bardzo na topie. Nie ukrywam że bardzo mi się spodobały ale ich regularna cena, czyli 400-500 zł lekko mnie przerastała. Na Zalando Lounge udało mi się zakupić je w cenie 139 zł i mogę Wam powiedzieć że nawet tak długo nie czekałam bo około jednego tygodnia. Ale jak to wszystko działa? Codziennie na tej stronie pojawiają się inne promocje i mają określony czas przez który trwają. Wszystko opiszę Wam na przykładzie promocji na której ja kupiłam moje buty.


Promocja nosiła nazwę Fani Sneakersów więc jak możecie się domyślić do kupienia były same buty. Promocja trwała 2 bądź 3 dni, jednak jeśli chcecie kupić coś co Wam się naprawdę podoba trzeba na to polować od samego początku. Promocja zaczyna się o godzinie 7:00, ale już wcześniej możecie zobaczyć jaki będzie jej temat. Nie widać wówczas produktów ale nazwa nakreśla co można będzie w niej znaleźć. Na aplikacji można również ustawić sobie przypomnienie o nadchodzącej promocji aby nic nie pominąć. Rozmiarów jest bardzo mało także trzeba się na prawdę spieszyć aby coś kupić, ale uwierzcie - warto.


Piszcie w komentarzach czy słyszeliście o tej stronie!
Jak podobają Wam się buty?

7 komentarzy:

  1. Fajne buty aczkolwiek nie w moim stylu.
    O Zalando słyszałam, jednak z nazwą Zalando Lounge pierwszy raz się stykam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o zalando lounge, ale promocja to moje drugie imię, więc już otwieram w nowej karcie tę stronę :D Zapewne wiele razy udało mi się upolować podróbki nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Prawda jest taka, że nie potrafiłabym odróżnić jednego od drugiego, gdyby metka faktycznie się zgadzała. Wspaniały wpis kochana :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda, repliki wyglądają identycznie, ale można zobaczyć bardzo dużą różnicę jeśli chodzi o jakość! Ponadto dbałość o szczegóły w podróbkach pozostawia wiele do życzenia. Nikt nie przykłada się tak jak w przypadku rzeczy oryginalnych.

      Usuń
  3. Super butki! Fila ma wiele masywnych modeli, a ten wygląda na nodze lekko :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z kursu letniego w Norwegii.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia o tej alternatywie normalnego Zalando - świetny pomysł! Pewnie jest to taki internetowy outlet rzeczy od producenta. Super sprawa ;)
    Pozdrawiam ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę ale już lecę sprawdzić co to za stronka:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci się poszczęściło. Na początku nie byłam pewna czy to są oryginalne rzeczy, ale zamówiłam pare ubrań i wszystko było oryginalnie zapakowane, z metkami itd. więc teraz już tylko poluję na okazje :D

    OdpowiedzUsuń