SOCIAL MEDIA

what to watch on netflix?

poniedziałek, 5 sierpnia 2019


Wakacje mijają jak szalone. Ani się obejrzeliśmy a w kalendarzu już pojawił się sierpień. Jeszcze niedawno stresowałam się ostatnimi egzaminami na studiach a teraz zastanawiam się co zrobić z taką ilością czasu wolnego. Ale przynajmniej w końcu mogę odpocząć! Oprócz aktywnego spędzania wakacji czyli codziennych spacerów do parku i spotkań ze znajomymi każdy z nas czasem lubi położyć się w łóżku z laptopem na kolanach i pyszną kawą w ręku, włączyć ulubiony film albo i serial i po prostu odpłynąć.


Stron na których możemy oglądać zarówno jedno i drugie jest multum. W ostatnim czasie jedną z najpopularniejszych stron stał się Netflix gdzie po założeniu konta mamy do wyboru masę seriali, filmów a nawet różnego rodzaju programów. Na początku dostajemy darmowy okres próbny a później według naszych preferencji wykupujemy jeden z trzech pakietów. Czy Netflix jest warty swojej ceny? Zważając na fakt, że dzięki tej stronie mamy możliwość legalnego oglądania i to w dużo lepszej jakości - oczywiście że tak. W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić 3 filmy oraz 3 seriale, które możecie znaleźć właśnie na Netflixie i które moim zdaniem są warte obejrzenia. Oczywiście - wiele mam jeszcze do nadrobienia więc myślę że nie będzie to pierwszy i ostatni taki post!


zabójczy rejs | komedia

Podczas długo wyczekiwanej podróży do Europy nowojorskie małżeństwo próbuje rozwiązać zagadkę tajemniczego morderstwa na jachcie pewnego miliardera. "

Już po kilkunastu minutach filmu wiedziałam że coś mi on przypomina i jeśli oglądałeś/aś 'Morderstwo w Orient Expressie' to również znajdziesz masę podobieństw! Komedia wzorowana własnie na tym filmie sprawiła że nie raz się zaśmiałam i również tutaj zakończenie mnie zaskoczyło! Jak najbardziej polecam obejrzeć oba filmy.

1922 | dramat

" Rolnik przyznaje się do zabójstwa żony, jednak ta śmierć stanowi raptem początek makabrycznej historii. Film na podstawie opowiadania Stephena Kinga. "

Kolejny film którego historia od pierwszych minut przypominała mi książkę, którą już kiedyś czytałam - 'Czarna bezgwiezdna noc' Stephena Kinga. To na niej wzorowany jest film i muszę przyznać, że zrobiony jest świetnie. Jeśli tak jak ja lubicie dramaty i horrory to ten film jest jak najbardziej warty uwagi!

wynajmij sobie chłopaka | komedia

" Przedsiębiorczy licealista tworzy aplikację, dzięki której można go wynająć jako chłopaka na różne uroczystości. Sprawy się komplikują, gdy do głosu dochodzą uczucia. "

Świetna komedia, którą wybrałam do obejrzenia całkiem przypadkiem ale bardzo mi się spodobała. Opowiada historię młodego chłopaka, nastolatka, który w desperacji robił wiele rzeczy. Czy znalazł w końcu swoją miłość? Przekonajcie się sami.
________________________________________________________________________

pretty little liars

" Po zaginięciu liderki grupy cztery niegdyś bliskie sobie przyjaciółki ze szkoły ponownie łączy szantażysta, który grozi, że wyjawi ich najmroczniejsze sekrety. "

Historie mrożące krew w żyłach to coś co możecie znaleźć w tym serialu. Oczywiście, nie zabraknie wątków miłości, przyjaźni oraz nienawiści ale mogę uznać ten serial za mój ulubiony! Potrafiłam obejrzeć kilka odcinków w jeden dzień i jeszcze czuć niedosyt!

riverdale

" Archie i jego ekipa zmagają się z problemami z seksem, miłością, szkołą i rodziną. Nastolatkowie zostają również wplątani w mroczną tajemnicę miasteczka Riverdale. "

Typowy serial opowiadający historie nastolatków mieszkających w małym miasteczku. Z każdym kolejnym odcinkiem i sezonem dzieją się tam rzeczy o których nikt by nie pomyślał. Z niecierpliwością czekam na następne!

stranger things 

" W małym miasteczku znika chłopiec. Wkrótce mieszkańcy odkrywają tajemnicę sekretnych eksperymentów, przerażających sił nadprzyrodzonych i małej dziwnej dziewczynki. "

Serial, na którego etapie wciąż jestem. Obecnie oglądam sezon trzeci ale wśród wielu seriali które oglądałam mogę go uznać za jeden z najlepszych. Akcja jest bardzo ciekawa i dzieje się tak szybko że 50 minutowy odcinek mija w mgnieniu oka. Polecam wszystkim, którzy lubią nadprzyrodzone zjawiska i trochę science-fiction (którego w 2 i 3 sezonie jest nawet trochę za dużo!).

________________________________________________________________________


Piszcie w komentarzach czy Wy korzystacie w Netflixa! Jakie są Wasze ulubione filmy i seriale?

16 komentarzy:

  1. Oglądalam "Zabójczy rejs", bardzo fajny. Wczoraj natomiast obejrzałam do końca trzeci sezon "Stranger Things". Ten 3 sezon zajął mi tylko dwa dni i teraz znowu trzeba czekać na kolejny. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Stranger things zdecydowanie bardzo mi się podobało. Słodkie kłamstewka to mój najukochaszy serial - kocham. Natomiast co do Riverdale, strasznie mi się nie podobał, zwłaszcza ostatni sezon ://
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu założyć tam konto ,wiele osób poleca seriale z Netflix :-) obejrzałam u siostry pierwszy sezon "Stranger Things" - bardzo fajny :-)

    http://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto! Oprócz seriali warto zobaczyć też niektóre filmy chociaż muszę przyznać że większość filmów produkcji Netflix mi do gustu nie przypadła! Moich faworytów wymieniłam w postach a reszta mnie mocno zawiodła.

      Usuń
  4. Obejrzałam wiele pozycji z tych, które tu przedstawiłaś. Mi ''Riverdale'' podobało się tylko do 2 sezonu, 3 nawet nie dokończyłam. Też bardzo lubię ''Stranger things'', to jeden z moich ulubionych serialów. Bardzo przydatny post, muszę obejrzeć ''Zabójczy rejs', bo często natrafiam na pozytywne opinie o tym filmie.
    pozdrawiam, https://matiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tutaj wiele ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I saw "murder mystery" last week. Such a good movie!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię pretty little liars ale niestety serial ten został wycofany z netflixa wiec tam juz go nie znajdziecie... Muszę oglądnąć też The perfect date, bo uwielbiam głownego bohatera, po tym jak oglądnełam go w ,,do wszystkich chłopców ktorych kochałam"
    Pozdrawiam!!!

    polishines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj przeczytałam że serial został wycofany, ale czy ktoś wie dlaczego? Był to mój zdecydowany faworyt do którego kiedyś chętnie bym wróciła!

      Usuń
  8. stranger things mam w planach kiedyś zacząć oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I needed some new netflix recommendations!! SO thank you :)

    http://findyourownhope.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy z tych seriali obejrzałam prócz ostatniego sezonu strenger heh, bo nie mogę się zebrać do niego zbytnio ;)
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for these recommendations! Whenever I feel bored, I always watch friends on Netflix. I just kept on rewatching them lol.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie w sprawie netflixa jestem do tyłu, bo nigdy nie miałem wykupionej subskrybcji. Aktualnie po obejrzeniu gry o tron zająłem się filmami z angielskimi napisami na HBO. Super pomysł jak się chce podszlifować język a jednocześnie miło spędzić czas :D

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zajrzyj na mojego bloga:
    https://czas-topieniadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie mam w planie zacząć przygodę z netflxiem, a stranger things mam już na potencjalnej liście :)

    OdpowiedzUsuń