SOCIAL MEDIA

I lost my mind for shoes!

sobota, 10 sierpnia 2019


Są dwie części garderoby dla których tracę głowę i gdy wchodzę do sklepu to zawsze z tej kategorii znajdzie się coś dla mnie. Są to kurtki, w szczególności jeansowe, oraz buty, w szczególności sportowe. Tak jak wspominałam Wam już nie raz na zakupy stacjonarne chodzę bardzo rzadko i zdecydowanie częściej wybieram sklepy internetowe jednak od czasu do czasu zdarza mi się wpaść do galerii. Czasem najdzie mnie ochota na pooglądanie tego co jest na wieszakach a na dodatek nie od dziś wiadomo że przed zakupem lepiej coś przymierzyć i sprawdzić jak na nas leży. Sklepem, w którym tym razem udało mi się coś kupić jest TK Maxx i jak możecie się domyślać po tytule posta kupiłam tam buty! Sklep znany jest z tego że można w nim znaleźć sporo rzeczy znanych marek w niższych cenach ale był to pierwszy raz kiedy coś konkretnego udało mi się kupić i faktycznie się opłacało. Cena butów to 455 zł jednak ja dałam za nie tylko 135 zł i teraz mogę śmiało powiedzieć że faktycznie można w tym sklepie znaleźć perełki - wystarczy szukać i przyjść w dniu dostawy! Tym razem stworzyłam dla Was stylizację w połączeniu z tymi butami idealną na lato więc mam nadzieję że Wam się spodoba i zainspiruje!










bluzka - sinsay | szorty - sh | torebka - parfois | buty - tk maxx | bransoletka - apart

Piszcie w komentarzach co jest Waszą słabością jeśli chodzi o zakupy! Jak podoba Wam się stylizacja?

9 komentarzy:

  1. Stylizacja mega w moim stylu! Buty genialne, też uwielbiam je oglądać, mam ich dosyć sporo. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją słabością są ostatnio koszule- flanelowe w kratkę oraz klasyczne w paski :)
    Ładne te buty :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te buty, niby sportowe, ale do sukienki też świetnie będą pasować:D W TK maxx bywam rzadko, czas to w końcu zmienić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty,ja nie przepadam za TKMaxem, ponieważ u nich z tymi cenami jest dziwnie. Raz znalazłam paletke, gdzie "normalna cena" wynosiła ponad 100 złotych, a "ich cena" to było chyba 27 złotych. Jednak coś mnie podjusiło i sprawdziłam paletke w google i na pierwszej lepszej stronie internetowej można było ją dostać za niecałe 20 złotych. Jednak buty są śliczne i sama bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja 😍
    Też bardzo rzadko kupuje coś stacjonarnie zazwyczaj, tak jak Ty robię zakupy Online .
    Oj dawno nie byłam w TkMaxie - już od dawna sobie obiecuje że tam zajrze i ciągle mi nie po drodze 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. No gdybym ja zobaczyła takie boskie buciki to też bym je wzięła. Ja na zakupach najczęściej tracę głowę na biżuterii, potrafię stać w jednym miejscu i przyglądać się po kolei każdej bransoletce czy kolczykom. A tak poza tym to świetna stylizacja!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja też kocham buty! :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń