SOCIAL MEDIA

2019/2020

środa, 1 stycznia 2020



Witam wszystkich w nowym, 2020 roku! Jak na razie nie mogę się do niego kompletnie przyzwyczaić i pewnie nie raz zapisując datę się pomylę. Poprzedni rok był dla mnie pełen zarówno lepszych jak i gorszych momentów. Dużo się działo więc myślę, że warto zrobić na blogu małe podsumowanie. Stwierdziłam, że będzie to świetnym pomysłem i w każdym kolejnym roku będę widziała ogromny progres. Jest to dla mnie ważny post bo pisząc go w głowie przewija mi się masa momentów, które utkwiły w mojej głowie. Dziękuję, że dzięki Wam mogę tworzyć to miejsce.


Ten rok zaczął się jak każdy inny, ale potoczył się inaczej. Był on zdecydowanie wyjątkowy gdyż po raz pierwszy odważyłam się i poleciałam samolotem na cudowne wakacje. Może nie wydawać się to niczym specjalnym ale dla mnie na prawdę jest to ogromne osiągnięcie. Oprócz tego, w końcu pokonałam swój stres przed publiką. Jestem straszną panikarą i odkąd pamiętam na samą myśl o przeprowadzeniu prezentacji w klasie czy nawet wypowiedzeniu się na jakiś temat chciało mi się płakać. Do odważnych świat należy! Znalazłam też pracę w szkole językowej a ponadto zaczęłam dawać korepetycje z angielskiego oraz z matematyki. Wcześniej nie byłam tak 'ambitna', a dopiero w tym roku wzięłam się do pracy. I utrzymuję pracę w marketingu internetowym, czym zajmuję się już od dłuższego. Mam nadzieję, że ten rok pod względem mojego rozwoju będzie jeszcze lepszy!


Teraz przejdźmy do bloga, na którym wiem że wiele razy zawiodłam. Mimo to, jestem bardzo dumna że dalej jestem członkiem blogosfery! Na blogu jest już niemalże 100 postów - coś pięknego! Na dodatek liczba obserwatorów cały czas wzrasta, teraz jest Was 85 a to daje największego kopa do działania - ludzie dla których warto pisać. W tym roku kompletnie też zmienił się wygląd bloga. Jest trochę bardziej rozbudowany niż na początku co bardzo mi się podoba. Czasem nie udawało mi się tutaj pisać z braku czasu albo chęci, ale mimo to pokazałam Wam moją nową pasję - włosing i ta seria zakrólowała na blogu. W nowym roku planuję też skupić się na sekcji modowej i wprowadzić nową serię na blogu. Stay tuned!


Czego życzę sobie w nowym roku? Abym dalej rozwijała się w tym kierunku w którym chcę i nie rezygnowała ze swoich marzeń. Warto inwestować w swoje wspomnienia bo to jedyna rzecz, która zostaje z nami na całe życie!

Piszcie w komentarzach jakie są Wasze plany na nowy rok! Jak wspominacie poprzedni?

9 komentarzy:

  1. Zgodzę się z Tobą, aby nie rezygnować z marzen i wspomnienia zachować na jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda- nie należy rezygnować z marzeń 😀
    Widzę że sporo się u Ciebie działo- podobnie jak u mnie 😀
    Przepraszam ale aby nie zapeszyc ,narazie nie będę się chwaliła planami 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że pokonałaś swój strach przed publiką :) trzeba wychodzić ze swojej strefy komfortu bo bez tego nic się nie osiągnie :) trzymam za Ciebie kciuki w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. realizuj marzenia, obyś osiągnęła wszystko o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze mylę daty na początku roku :) Dużo zdrowia, odwagi i miłości na ten nowy 2020! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez panicznie sie kiedyś bałam publicznych występów a teraz juz mnie one nie stresują. Super, ze masz dodatkowe zajęcie jak dawanie korepetycji. Ja w my roku tez planuje wiecej postów modowych bo w zeszłym roku dość cienko u mnie z postami tej kategorii :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń