SOCIAL MEDIA

pearl beading sweater from zara

niedziela, 23 lutego 2020


Ten weekend to ostatni weekend ferii w moim mieście co oznacza, że będę musiała wrócić do mojej rutyny. Teraz, mimo że wróciłam już na uczelnię, miałam same zajęcia i drobną pracę ale od poniedziałku na tym się nie będzie kończyć. Nie wiem czy już Wam wspominałam ale udzielam korepetycji 6 dzieciakom i chociaż na początku miałam mieszane uczucia to bardzo polubiłam tą pracę i przede wszystkim można na niej nieźle zarobić. Na pewno na blogu pojawi się osobny post o tym gdzie pracuję i co robię, i przybliżę Wam temat korepetycji bo wiele młodych osób chce zarobić a nie wie jak.


Bardzo dawno na blogu nie pojawił się żaden haul zakupowy czy po prostu post związany z ubraniami, a przyznam że na prawdę je lubię! Są zdecydowanie bardziej wymagające, to prawda, ale poza tym mam największą frajdę w ich przygotowywaniu. Bardzo dawno nie byłam na żadnych zakupach, a sweterek, który chciałam Wam dzisiaj pokazać dostałam jeszcze na święta. Kompletnie nie mogę się do niego przekonać, bo jest on w typie golfa, za czym ja nie przepadam, ale z czarnymi spodniami prezentuje się pięknie!


Sweterki z perełkami to zdecydowany top modowy z ostatniego roku. Bardzo mi się taki motyw podoba, dlatego nie jest to mój jedyny sweter tego pokroju. Sweterek który widzicie na zdjęciu jest z Zary. Tak jak pisałam wcześniej dostałam go na święta, dlatego też pewnie w sprzedaży nie jest już dostępny. Jest wykonany z całkiem fajnego materiału, który wydaje się być cieplutki. To, co nie za bardzo mi przypadło do gustu to pofalowany kołnierzyk - ja go sobie podwinęłam, bo w tej wersji znacznie bardziej mi się podoba, ale jak możecie zauważyć końce rękawów są pofalowane i dokładnie tak samo wygląda normalnie kołnierz.


Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba ten sweterek! Jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blogu?

15 komentarzy:

  1. Sweter na tobie wygląda naprawdę imponująco, ale ja nie lubię tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ten seterek jest bardzo uroczy ! Sama mam taki tylko w kolorze czarnym ! Ja też jutro już wracam na zajęcia po 3-tygodniowej przerwie i sama nie wiem nawet kiedy to minęło :p
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz niestety ferii nie mam ;p Świetny ten sweterek. Lubie takie bo pasują na różne okazje. Ale zawsze się boję, że te koraliki mi poodpadaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym postem o korepetycjach ☺
    A sweterek przepiękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Details are everything and this sweater is all about the details! just so beautiful !!
    Sonia
    www.soniaaicha.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooo
    It's very beautiful
    Thanks for your post
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Korki dla dzieciaków, to jak dla mnie spora odpowiedzialnosć za ich wiedzę :D Także powodzenia! Mi się ten sweterek kojarzy ze swiętami. Jakiś taki świąteczny jest :D

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing sweater, I have a similar grey one ^^ I love clothes with pearls!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek, trochę kojarzy mi się ze świętami i zimą, to chyba przez perełki błyszczące jak małe sopelki :) ogólnie bardzo lubię produkty z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely jumper so so cosy looking and elegant and classy!

    https://www.ecoislogical.com/

    /Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  11. What a fun statement knit! it looks so cosy and comfortable! :)

    Hope that your week is starting well :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wypoczynku kochana; ładuj przysłowiowe "akumulatory" na kolejny semestr! :)
    Prześliczny sweterek, z chęcią widziałabym taki w swojej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. The sweater is beautiful!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek ładny jednak te perełki do mnie nie przemawiają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń