SOCIAL MEDIA

STYLE | school outfit

sobota, 4 września 2021


Wielu z Was powróciło już do szkół. Przede mną jeszcze miesiąc wolnego, ale tak jak Wy będę miała zajęcia stacjonarnie. Czy się cieszę? Raczej nie. Oprócz tego, że spotkam się ze znajomymi to niestety będę musiała poświęcać bardzo dużo czasu na dojazdy co ograniczy moje możliwości pracy. Ze względu na to, że będziemy musieli w końcu wyjść z domu, musimy też pomyśleć w co się ubrać. W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić jedną z wielu stylizacji, jakie możemy ubrać do szkoły. 


top - pull&bear | jeans - stradivarius | jacket - c&a | shoes - deezee 



Piszcie w komentarzach czy przykuwacie uwagę do tego, co ubieracie do szkoły. Stawiacie na wygodę czy ciekawy look?

14 komentarzy:

  1. Ale fajnie to wygląda. Super na wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze miałam ogromny problem, co ubierać do szkoły :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, luźna stylizacja z pazurem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już szkołe mam dawno za sobą i studia teżjuż kilka lat temu zakończone. Teraz zostało mi już pracować do emerytury :p Stylówka super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a cool look and I love your nails! Have a great week!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie i śliczny kolorek na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam mam to już za sobą, ale zawsze stawiałam na wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Już mam szkołę za sobą, ale w tedy stawiałam na ciekawy look. Teraz ważniejsza jest dla mnie wygoda :) Świetna stylizacja, wyglądasz super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pamiętam, to stawiałam na wygodę i na to, co mi się podobało w tamtym czasie :) Zostało mi to do dziś, bo cenię sobie to, że czuję się dobrze w ciuchach które noszę. Nie wbijam się w garsonki za wszelką cenę i cieszę się, że w pracy tego ode mnie nie wymagają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    Ja zawsze miałam problem z ubiorem do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń