SOCIAL MEDIA

New jeans | STRADIVARIUS

sobota, 27 listopada 2021

 

Dzień dobry wszystkim! Jak Wasze samopoczucie? Ja mam się świetnie, a w szczególności biorąc pod uwagę fakt, iż niedługo wyjeżdżam. Będzie to wyjazd tygodniowy, a gdzie - tego już wkrótce się dowiecie. Mimo, iż w tym roku byłam na dwóch wyjazdach (Ateny i Paryż), to były to wyjazdy tak na prawdę weekendowe. Nie były mi dane wakacje - jeszcze - stąd teraz jestem niezwykle szczęśliwa, że mogę wyrwać się na dłużej. Niestety, zabieram ze sobą też część pracy, aczkolwiek będę starała się jak najwięcej skorzystać.


Drugą kwestią, która jest głównym wątkiem dzisiejszego posta są moje zakupy, które zrobiłam w Stradivariusie. Zakupiłam dwie nowe pary spodni, ale jest to dla mnie szczególnie wyjątkowe bo w końcu są to spodnie o normalnej długości. Mam tutaj na myśli spodnie dla osób wysokich, gdyż niestety mam z tym ogromny problem w szczególności w zimę. Większość spodni w sieciówkach jest po prostu krótka i do tej pory było mi ciężko znaleźć coś odpowiedniego. Mam 171 cm wzrostu i w końcu udało mi się zakupić w Stradivariusie spodnie TALL przeznaczone dla osób wysokich. Jestem ciekawa co myślicie o tych dwóch modelach. 







Jestem ciekawa jak podobają się Wam te spodnie i czy mam wśród obserwatorów osoby wysokie (więcej niż 170 cm!). Gdzie Wy kupujecie spodnie? Czekam na Wasze komentarze! 

12 komentarzy:

  1. Spodnie bardzo ładna, ale ja jestem niska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 178, w tym nogi dość długie i cóż, dżinsy dłuższe niż do kostek zwykle kupuję w sklepach marek typu Lee czy Levi's...
    Twoje fajne, ale wolę nieco niższy stan. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego wyjazdu. Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wyjazdu! super jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, mam 177 cm i spodnie glownie z lumpeksu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakoś 171cm i generalnie mam problem z dopasowaniem spodni. Ale chyba nie przez ich długość.. w każdym razie własnie ze spodniami mam największy ciuchowo- kupny kłopot;p podobają mi się obie pary!
    super wakacji życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A to ja mam odwrotny problem, przy moim 154cm i dosyć szerokich biodrach w porównaniu z talią, muszę brać naprawdę szersze, a co za tym idzie - dłuuugaśne nogawki:) jakby projektanci zapomnieli, że niskie ludzie mogą mieć biodra i krótkie nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie pary jak na Ciebie szyte! Świetne zakupy, gratuluje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki sam wzrost, ale już się polubiłam z przykrótkimi spodniami, chociaż zimą jest to faktycznie problematyczne. W każdym razie bardzo fajne spodnie sobie kupiłaś:)
    Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. takich ciemno szarych spodni szukałam! :D zaraz lecę do stradivariusa na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem od Ciebie o 3 cm niższa, i niestety mam ten sam problem- zawsze trafiam na zbyt krótkie nogawki.
    Nawet dziś, byłam na zakupach w Reserved, kupiłam fajne jeansy, a nogawki sięgają mi ledwie kostek :D
    Świetną masz figurę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń