SOCIAL MEDIA

Puccini Bag - late birthday gift

środa, 24 listopada 2021

 


Witajcie kochani! 

W dzisiejszym poście przychodzę do Was, mocno spóźniona, z prezentem urodzinowym, który z tej okazji dostałam. Urodziny miałam co prawda w sierpniu, ale prezent leży dalej nieodpakowany. Tak - 2 miesiące, ale szczerze mówiąc nie miałam jeszcze okazji, aby go użyć. Ostatnie miesiące są inne niż wcześniej. Zdecydowanie rzadziej wychodzę z domu, na co wpływ miała i wciąż ma pandemia. Jak możecie domyślać się po tytule, jako prezent urodzinowy dostałam torebkę marki Puccini i jest to moja pierwsza torebka tej marki. Chciałam dzisiaj co nieco więcej Wam o niej powiedzieć, a w szczególności o jej wykonaniu.




Torebka, którą dostałam to torebka shopper. Jest ona całkiem spora i takiej torebki szukałam od dłuższego czasu. Jest bardzo pojemna, więc nada się nie tylko na uczelnię, ale i na zakupy czy na wyjazdy. Jest to torebka w kolorze czarnym, stąd jest bardzo uniwersalna. Posiada ona dwa porządne krótkie uszka do trzymania, jednakże nie ma ona w zestawie długich - to może okazać się dla niektórych minusem. Nie ma też możliwości aby takie uszka sobie dopiąć.



Jest to torebka przede wszystkim bardzo klasyczna. Nie zawiera zbędnych elementów i wydaje się być bardzo porządna. Porównując z torebkami z sieciówek ma ona gruby materiał, aczkolwiek w dotyku bardzo delikatny. Torebka jest zapinana na zamek, a w środku ma jedną większą zapinaną przegródkę oraz dwie mniejsze bez żadnego zabezpieczenia. Z zewnątrz również posiada jedną przegródkę zapinaną na zamek.


Jestem ciekawa czy podoba Wam się torebka którą dostałam. Piszcie w komentarzach czy lubicie taki typ torebek i jaki jest Wasz faworyt w tej dziedzinie! 

4 komentarze:

  1. Śliczna torebka elegancka i praktyczna. Ja zawsze patrzę na pojemność przy wyborze torebki. Z jednej strony nie potrzebuje mieć przy sobie tysiąca drobiazgów ale koniecznie musi się zmieścić książka i nie raz niepodziwianie wyskoczę na zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę markę. Mam od nich wizytownik, a i przymierzam się do zakupu portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam od nich walizki: wszystko super, jedna już sporo przeżyła, ale... wypruwają się rączki. :/
    Torebkę ostatnio zamówiłam z pewnej małej polskiej firmy przez internet i jak na razie jak na sztuczną trzyma się doskonale: wielki worek, który jest jak czarna dziura. :)

    OdpowiedzUsuń