SOCIAL MEDIA

Autumn outfit

sobota, 20 listopada 2021

 


Witajcie kochani! Poprzedni tydzień był baardzo wymagający! Niedość, że byłam chora to na dodatek miałam masę pracy. Obecnie, oprócz tego że studiuję, to pracuję i czasami jest to ciężko pogodzić. Zdecydowanie łatwiej byłoby mieć ustalone godziny pracy i nic nie robić po godzinach, a w mojej pracy jest to niestety niemożliwe. W jednym z postów wspominałam na pewno, że pracuję jako lektor języka angielskiego, a od niedawna również jako korektor w biurze tłumaczeń. Mam jeszcze jedną pracę zdalną, o której może kiedyś więcej Wam powiem, aczkolwiek wszystko to składa się na często brak czasu dla mnie. Staram się jednak w miarę dobrze organizować, aby być w stanie pogodzić wszystkie moje zainteresowania ze sobą! W dzisiejszym poście przychodzę do Was z jesiennym zestawieniem, które bardzo przypadło mi do gustu. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba i z chęcią będziecie wpadać tutaj po więcej inspiracji!



coat - no name | sweater - reserved | skirt - bershka | shoes - h&m





Piszcie w komentarzach czy stylizacja Wam się podoba :) Jestem ciekawa Waszych opinii!

12 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta spódniczka! Robisz bardzo ładne zdjęcia ;) Mam Cię na insta! Widzę, że bierzesz udział w Advent Blog Calendar. Ja też się zapisałam: https://agnieszkajagusiak.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biorę udział w tegorocznej edycji! Jest to mój pierwszy raz i bardzo się cieszę :)

      Usuń
  2. Śliczna jest ta spódniczka, no i bardzo lubię takie proste stylizacje :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam podobną spódniczkę, ale to było w tych chudszych czasach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect for autumn! You sound very busy- finding enough time for everything is always a challenge!

    Have a great weekend! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz, a spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też brakuje czasu, Ostatnio w pracy robię sporo nadgodzin i jak kończę to już jest wieczór i na nic nie mam siły :( Spódniczka jest świetna, gdzieś w szafie mam podobną ale już jest zniszczona

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest mega! Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cool skirt! Love this monochrome look.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny look! Spódnica bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń