SOCIAL MEDIA

Haul from...Cocolita!

środa, 2 lutego 2022

 


Kochani, kochani! Dzisiaj drugi dzień lutego. Jestem ciekawa kto zaczął razem ze mną wyzwanie włosingowe! Mam nadzieję, że będziecie z niego korzystać i razem ze mną zapuszczać i dbać o włosy. To jest początek do tego, aby wprowadzić to do naszej codziennej rutyny. W dzisiejszym poście, temat związany częściowo z tematyką włosów, a konkretnie z produktami, które ostatnio zamówiłam na Cocolicie. W moim zamówieniu pojawiły się dwa produkty do włosów oraz inne kosmetyczne, które chciałam Wam w dzisiejszym poście pokazać. 



Eveline Cosmetics | Tusz do rzęs Extension Volume 


Eveline Cosmetics | Tusz do rzęs Oh my lash!


MakeUp Revolution | Korektor


Nacomi | Peeling do stóp


Anwen | Odżywka proteinowa Zielona herbata


Anwen | Maska Cool Bananas


I na koniec maska, o której na pewno pojawi się osobny post po dłuższym stosowaniu. Jej zadaniem jest ochłodzenie koloru włosów. Ta świetnie sprawdza się do włosów brązowych.

Piszcie w komentarzach czy używacie któryś z tych produktów. A może polecicie mi jakieś nowości, które Wam się ostatnio sprawdziły?

10 komentarzy:

  1. Interesting, thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tych kosmetyków
    ciekawi mnie ten korektor z Revolution

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz do rzęs i korektor mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusze do rzęs z Eveline najbardziej mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maski Anwen to coś co mnie najbardziej zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zamówiłam na Cocolita matowe pomadki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko ten korektor z Makeup Revolution, i dla mnie to totalny bubel.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń