SOCIAL MEDIA

Silk hair scrunchies - benefits

sobota, 5 lutego 2022


 

Kochani, tematyka włosów zagościła na moim blogu na dobre. Mnie nasze wyzwanie zmotywowało do pracy nad sobą jeszcze bardziej i przede wszystkim, aby przekazać Wam trochę mojej wiedzy. Tematyką włosingu interesuję się już od dawna, aczkolwiek nie zawsze miałam czas żeby dbać o włosy - to już pewnie wiecie. W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam moje ostatnie odkrycie, czyli jedwabne gumki do włosów. Jestem pewna, że każdy z Was już takie gumki widział, ale może nie każdy zdawał sobie sprawę dlaczego jest na nie taki hype. Wypunktowałam Wam poniżej zalety, które zostały przeplecione zdjęciami gumek, które udało mi się zakupić w super cenie na SheIn. Link do nich znajdziecie tutaj -> klik <-. 




1. BRAK ODCISKANIA SIĘ NA WŁOSACH


2. NIE CIĄGNIĘCIE WŁOSÓW


3. BRAK ŁAMANIA WŁOSÓW I KRUSZENIA KOŃCÓWEK





4. WYGODA PODCZAS SPANIA


5. PRZECIWDZIAŁANIE ELEKTRYZOWANIU SIĘ WŁOSÓW


6. DOBRZE TRZYMAJĄ WŁOSY


7. ODPOWIEDNIE DLA KAŻDEGO RODZAJU WŁOSÓW




8. ŚWIETNY ELEMENT DEKORACYJNY


9. BRAK MECHACENIA SIĘ GUMKI


10. BRAK ELEMENTÓW METALOWYCH


Oczywiście wszystkie te punkty potwierdzają jedno - gumki jedwabne są znacznie lepsze niż te zwyczajne. Jestem ciekawa czy używacie tych gumek czy wolicie zwykłe! Piszcie w komentarzach :) Zachęcam też do podawania linków do swoich blogów - będzie mi łatwiej do Was zajrzeć!

14 komentarzy:

  1. Ja mam krótkie włosy, więc to nie dla mnie, ale są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają na włosach, ale tych grubszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też cieńsze gumki tego rodzaju, więc świetnie sprawdzą się też na włosach cieńszych :) Do wyboru do koloru tak naprawdę! :)

      Usuń
  3. gumki towarzysza mi codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałaś mnie :) Chyba wybiorę się do SH, żeby kupić coś jedwabnego i w końcu uszyję sobie takie gumki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł, aby uszyć samemu! Ja niestety jestem totalnie zielona jeśli chodzi o szycie i nie mam też maszyny, a sam zakup nie jest drogi :)

      Usuń
  5. Wczoraj kupiłam sobie takiego typu gumkę, ale ze sztucznego jedwabiu i póki co jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tylko takich gumek, a te kolory oj przydałyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jedwab i satyna to to samo? W poście wspominasz o jedawbiu a link jest do satynowych gumek.
    Hm a może zrobisz porównanie tego typu gumek z różnych sklepów? Trochę nie wierzę, że gumka warta kilka złotych ale wykonana ręcznie jest sprzedawana za 50 zł o.o Ciekawa jestem czy faktycznie jakoś jest tak powalająca.
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! :) Satyna nie jest materiałem, wyszukałam w internecie że jest to splot, dzięki którym można uzyskać daną tkaninę. Chętnie wykonam tego typu test i porównam, czym się różnią - o ile coś takiego będzie :)

      Usuń
  8. Faktycznie plusow maja sporo- jeszcze ich nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale pamiętam jak miałam długie włosy i szukałam dobrej gumki. A niby ich było tyle w każdym sklepie, jednak znaleźć taką, by spełniała te wszystkie wymienione przez Ciebie punkty to cud!
    Teraz mam już krótkiego boba, więc mi nie potrzebne;) A mają tam fajne opaski do włosów?
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi,
    Great blog dear! I follow you, do you want to follow me?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń