SOCIAL MEDIA

Pink dress | SheIn

środa, 9 lutego 2022


Cześć wszystkim! Pierwsze kilka dni ferii za mną. Sesja co prawda trwa aż do 14 lutego, ale ja moje egzaminy zakończyłam już kilka dni temu. Na część wyników jeszcze czekam, a resztę egzaminów zdałam więc jestem z siebie bardzo zadowolona. Muszę Wam powiedzieć, że bardzo w siebie nie wierzyłam bo studia na których jestem nie przynoszą mi takiej satysfakcji jak poprzednie. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was też ma takie odczucia, albo miał i jak sobie z tym poradziliście? 


Oprócz rozterek przychodzę do Was dzisiaj w moim ostatnim zamówieniem z SheIn. Mam wrażenie, że zamawiam ostatnio masę rzeczy z tej strony, bo ciągle Wam pokazuję moje zamówienia. Niemniej jednak, przyszła do mnie sukienka w kwiatuszki, którą zamówiłam z myślą o wiośnie/lecie. Sukienka jest bardzo lekka i ma przepiękne delikatne kwiatuszki. Sukienka była też dostępna w innych wersjach kolorystycznych, ale ta skradła moje serce. 







Piszcie w komentarzach czy Wam się podoba! Jestem ciekawa ;)

7 komentarzy:

  1. Wow, rewelacyjna sukienka! Też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda ale nie jest ona na moją figurę. U mnie teraz przeważa brak cyców 🤣❤️ więc wszystko by mi odstawało 😝

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka. Lubię co jakiś czas złożyć zamówienie na shein!

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka :) co prawda skończyłam studia dawno temu, ale czasami miałam wrażenie, że część przedmiotów jest zupełnie zbędna i do niczego mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, w sam raz na letnie wyjścia :)

    Również mam już za sobą sesję na studiach... w końcu można troszkę odpocząć od nauki :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń