SOCIAL MEDIA

Yves Saint Laurent - body lotion

sobota, 12 lutego 2022


Dzień dobry wszystkim! Jak się macie? Ja właśnie kończę okres ferii, a że pracuję jako lektor to niestety w najbliższym tygodniu czeka mnie powrót do pracy. Przez ten okres, mimo że częściowo pracowałam zdalnie w innej pracy, to troszkę się rozleniwiłam, ale taki okres odpoczynku był mi potrzebny. Chciałam przez ten czas podłapać się innej pracy, ale stwierdziłam że muszę zrobić coś dla siebie - odpocząć i zająć się swoimi sprawami, a nie tylko pracą. Zaczęłam się też ostatnio dużo zdrowiej odżywiać i wyeliminowałam słodycze ze swojego codziennego jadłospisu i całkiem nieźle mi się to udaje! 


W dzisiejszym poście przychodzę do Was jednak z produktem, który jakiś czas temu trafił w moje ręce. Jakiś czas temu na moim blogu mogliście zobaczyć perfumy, jakie dostałam w prezencie ( - klik - ), ale oprócz tego był w niej lotion do ciała z tej samej marki, czyli Yves Saint Laurent. Jest to produkt z wyższej półki, zatem jesteście ciekawi jak mi się sprawdza?





Lotion do ciała od YSL jest opakowany z małe, lecz eleganckie opakowanie - tubkę o wielkości 50 ml z pięknie mieniącym się, pozłacanym napisem. Jest on z kolekcji Libre, czyli tej wydanej we współpracy z Dua Lipą. Produkt przede wszystkim pachnie nieziemsko. Zapach kwiatowo-owocowy przypomina zapach perfum, które mi całkowicie przypadły do gustu. Jest całkiem wydajny, chociaż tubka jest niewielka.




Jestem ciekawa czy mieliście okazję używać tego balsamu. :) Lubicie tę markę?

12 komentarzy:

  1. Nie miałam, nie lubię niczego nakładać na skórę 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten produkt mnie również mógłby przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego balsamu, ale sama marka jest mi znana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za balsami...ale lubię, gdy można dostać "uzupełnienie" perfum ;) podoba mi się opakowanie tego balsamu i pewnie zapach także byłby w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. marka znana, a balsam chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość mały ten produkt, tym bardziej że jest to balsam do ciała. Nie wiem, czy bym się taką wielkością zadowoliła, na pewno szybko wykorzystała :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't tried it yet, thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mam ochotę sprawdzić jak pachnie :). Nie miałam okazji używać tego balsamu.
    Dobrze, ze pozwoliłaś sobie na odpoczynek w czasie ferii. W końcu po to są ferie, jako dzieci dobrze o tym pamiętaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam go nigdy wcześniej. Chętnie bym wypróbowała ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawostki i najlepsze życzenia, spodobało mi się tu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto jest dbać o siebie zawsze i wszędzie. Polecam wszystkim ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń