SOCIAL MEDIA

New perfumes

sobota, 15 stycznia 2022

 

Witajcie kochani! Jak się macie? Mam nadzieje, że lepiej niż ja, gdyż ostatnio czuje się mocno przytłoczona psychicznie. Myślę, że wpływa na to całkiem sporo czynników, ale staram się oddać pracy i tworzeniu aby o nich zapomnieć. W dzisiejszym poście przychodzę do Was z zapachem, który całkiem niedawno dołączył do mojej kolekcji. O pozostałych pisałam w jednym z poprzednich postów, ale ten zapach ostatnio całkowicie skradł moje serce. Odkąd kupiłam swoje pierwsze droższe perfumy widzę ogromną różnicę pomiędzy oryginalnymi a takimi z sieciówek i zdecydowanie warto dopłacić stówę/dwie więcej aby cieszyć się zapachem na dłużej. Poniżej Libre, perfumy marki YSL, o kwiatowym zapachu z nutą owocową. 90 ml to koszt od 400 do 600 zł. Moje były w zestawie z miniaturką, która idealnie nada się do zabrania w podróż.








Piszcie w komentarzach czy mieliście okazje wąchać te perfumy. Co o nich sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum, ale właśnie szukam jakiś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych perfum, ale flakonik piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dobrą jakość trzeba zapłacić. Nie miałam jeszcze tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale lubię kwiatowoowocowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ta markę natomiast tych perfum jeszcze nie miałam okazji sprawdzić.

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń