SOCIAL MEDIA

New products for skincare

środa, 12 stycznia 2022

 


Dzień dobry wszystkim! Jak się czujecie w kolejnym tygodniu nowego roku? Ja mam na ten rok masę cudownych planów i chciałabym je zacząć jak najszybciej spełniać. Jestem ciekawa co Wy macie w planach i z chęcią poczytam o tym w komentarzach! Ja w dzisiejszym poście przychodzę do Was z moją aktualną pielęgnacją, gdyż całkiem zmieniła się ona od ostatniego razu, kiedy Wam ją tutaj pokazywałam. Staram się używać teraz lepszych produktów i widzę, że przynoszą rewelacyjne efekty. 





Wszystkie z tych produktów możecie dostać w drogeriach. Ja kupowałam je w Hebe, ale nie w każdym widziałam produkt do twarzy od Fluff. Porównując moją starą pielęgnację do nowej, jedyny produkt który wciąż używam to mgiełka do twarzy od marki Vianek. Reszta to produkty nowe, o których więcej niżej. 




Pierwszym produktem, który stosuję w mojej pielęgnacji jest peeling marki Nacomi. Jest on przeznaczony do twarzy. Używam go 1-2 razy w tygodniu, tak naprawdę w zależności od stanu mojej skóry. Peeling świetnie mi się sprawdza i jest też bardzo wydajny.




Kolejnym produktem, którego używam jest tonik-mgiełka nawilżająca do twarzy od Vianka. Produkt ten już przedstawiałam na blogu i jest on idealny dla mojej skóry. Pozostawia on świetnie nawilżoną twarz i sprawdza się w swojej funkcji perfekcyjnie.  




Kolejny produkt to mleczko do twarzy od Fluff. Jest to nowość w mojej kosmetyczce i sprawdza się fantastycznie. Gdy wybierałam ten produkt, to na półce widziałam też wiele innych. Ja wybrałam ten o zapachu liczi oraz z właściwościami nawilżającymi, gdyż moja skóra lubi się przesuszać. Stosuję go od około miesiąca i jestem w stanie polecić z czystym sumieniem!




I ostatnia już rzecz w mojej pielęgnacji to retinol. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam wcześniej praktycznie nic o retinolu i zaczęłam stosować go dopiero miesiąc temu. Jest to produkt, który nakładam dwa razy w tygodniu przed mleczkiem, które pokazywałam wam wcześniej. Co daje? Zapobiega starzeniu się skóry. Chciałabym ten produkt poświęcić na osobny post, bo sama nie wiedziałam o jego zbawiennych właściwościach, za które nasza skóra będzie mogła za kilka lat podziękować! 

Piszcie w komentarzach czy znacie te produkty! Jak wygląda Wasza pielęgnacja?

14 komentarzy:

  1. Znam serum z retinolem w mocniejszej wersji i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę te produkty, ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty! Muszę pooglądać jakie mają składy!
    Ja trochę wkroczyłam w ten rok z zawirowaniami, ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się powolutku poogarniać, no i też już powoli wszystko poplanowałam co w tym roku chcę zrobić i małymi kroczkami do tego dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie poczytam o retinolu, bo bardzo zastanawia mnie ten produkt od dawna :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jescze nic z tych kosmetyków, fajnie się prezentuje ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very interesting products
    The brand is new for ne
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko z internetu. Nie używałam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty. Do tej pory nie miałam z nimi styczności, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten peeling z Nacomi, ale w wersji zielonej i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie trafić na nowe poleconka, może coś przetestuję u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po skończeniu mojego obecnego serum z niacynamidem, chcę właśnie przerzucić się na retinol, ponieważ faktycznie działa niby cuda. Tylko nie wiem jeszcze na jaką markę się zdecydować :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. to mazidło Nacomi i FLuff mnie korcą:D ciekawa jestem jak u mnie by się spisały

    OdpowiedzUsuń
  13. Nacomi i Fluff to marki po które sama sięgam kazdego dnia- naturalne składniki i piękne zapachy działają na ich korzyść :-)

    OdpowiedzUsuń