SOCIAL MEDIA

SheIn Haul

sobota, 8 stycznia 2022



Witajcie kochani w nowym roku! Co prawda już pierwszy tydzień za nami, a mi wciąż ciężko się przestawić na tryb pracy przez ilość wolnego, którą mieliśmy. Niestety, to najwyższy czas żeby wrócić do rzeczywistości i realizować nowe cele, które sobie na ten rok założyliśmy! Ja mam ich małą listę - i podróżnicze, i rozwojowe, i psychiczne - i planuję wszystkie w tym roku zrealizować. Wracając jeszcze do poprzedniego roku, udało mi się zrobić bardzo fajne zakupy na SheIn, stronce którą z pewności znacie, i chciałam dzisiaj się nimi troszkę pochwalić!


Pierwsza bluzeczka jest w kolorze czarnym i uprzedzam - te zakupy były wyłącznie w tym kolorze :). Moja szafa w większości składa się z czarnych ubrań więc stwierdziłam, że nie będę eksperymentować i wezmę coś, w czym napewno będę chodzić. Jest ona z długim rękawem i bardzo fajnie podkreśla biust. Ma takie wiązanie na przodzie i oprócz tego jest zrobiona w bardzo prosty sposób. Świetna i na elegancko i na imprezę. 






Kolejna bluzeczka jest świetna zarówno na wyjście na imprezę jak i na bardziej eleganckie spotkanie. Ze względu na sznureczek, można ją zrobić w wersji odważniejszej jak i nadającej się na codzień. Wygląda przepięknie i ma bardzo przyjemny materiał. Ma całkiem spory dekolt, ale nie mam nic przeciwko. 






I ostatnią już rzeczą z tego zamówienia jest top ze świetnymi ramiączkami - w formie łańcuchów. Z tego co zauważyłam wchodzą one bardzo do mody i w Zarze można zakupić też sukienkę z takimi ramiączkami. Top jest świetny, ale nie podoba mi się to zaznaczenie na piersi. Wygląda to nie najlepiej i chętnie kupiłabym jeszcze taki, ale bez tego zaznaczenia.





Jak podobają Wam się moje zakupy? Która z rzeczy przypadła Wam najbardziej do gustu?

15 komentarzy:

  1. Obie bluzeczki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie te zaznaczenie na tym topie trochę słabo wygląda. Poza tym bardzo fajne basicowe bluzki :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki ślicznie na tobie leżą, ale są całkowicie nie w moim guście 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga bluzka bardzo w moim guście, mam prawie taką samą. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całe szczescie pierwszy tydzień pracy na rozruch miałam 3-dniowy :) Fajnie rzeczy, choć faktycznie ten drugi top lepiej by wyglądał bez tych zaznaczen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bluzeczki mi się podobają, no i świetnie na Tobie leżą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie nigdy z Shein nie zamawiałam, jakoś nie przekonuje mnie super niska cena, bo sobie myślę że to nie może być nic fajnego. ALe może jestem w błędzie, bo rzeczy wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też obawiałam się jakości zanim zamówiłam pierwszy raz, ale kiedyś zamawiając z podobnej strony przyszła mi bluzka z metką Zary także jak widać to jedna hurtownia :)

      Usuń
  8. Super bluzki! Uwielbiam raz do czasu robić zakupy w shein, gdyż można trafić na ciekawe rzeczy :))

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z bluzeczek jest wyjątkowa. Wszystkie się mi podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza bluzeczka całkiem fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. These are lovely pieces you've got. I loved that long-sleeved crop top <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, klasyczne ubrania. Szczególnie pierwsza bluzka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń