SOCIAL MEDIA

Bielenda face cream

piątek, 15 lipca 2022

 

Dzień dobry kochani! Aż wstyd mi pisać po tak długiej przerwie. Sporo się pozmieniało, a przede wszystkim to, że nie jestem już studentką! Kilka tygodni temu obroniłam swoją pracę z oceną 5! także jestem z siebie bardzo zadowolona. Zakończył się pewien etap w moim życiu, ale na edukacji nie planuję poprzestawać, lecz stale działać i się rozwijać. 


W dzisiejszym poście przychodzę do Was z nowością, która już jakiś czas temu pojawiła się w sklepie. Jak tylko zobaczyłam nowości od Bielendy z kolekcji blue matcha, to od razu sięgnęłam po krem do twarzy. Opakowanie prezentuje się świetnie. Jest bardzo proste, z pięknym designem i jest całkiem pojemne. Ja już wielokrotnie używałam różnych kremów z Bielendy i raczej się na nich nie zawodziłam więc i tym razem postanowiłam spróbować.




Krem jest naprawdę bardzo miły jeśli chodzi o jego konsystencję. Sam producent mówi, że jest to krem-pianka i jestem w stanie się z tym zgodzić! Ja stosuję go na noc i czasami również rano, jeśli nie mam nic innego pod rękę i bardzo fajnie nawilża twarz. Do codziennej pielęgnacji jak znalazł!



Jestem ciekawa czy mieliście okazję go używać! Piszcie w komentarzach co uważacie o tej kolekcji :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Kremu nie znam, pierwszy raz go widzę, ale z chęcią go przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Krem bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  3. interesting, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obrony! ♥ Kremu chyba o dziwo nie kojarzę

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze, GRATULACJE i powodzenia w dalszej drodze :) kremu niestety nie znam, ale wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę! Obrona dopiero przede mną i ogromnie się stresuje... A co do kremu to bardzo mnie zainteresował i myślę, że przy następnym kupnie kosmetyków rozważę kupno tego właśnie kremu.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obrony na piątkę! :)
    Tak trzymaj ❤️

    Jestem ciekawa tego kremiku :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz jest moda na zdrowie i to jest wspaniałe, życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń