SOCIAL MEDIA

New hair products from Rossmann

piątek, 12 sierpnia 2022


Dzień dobry kochani! Jak się macie? Powiem Wam, że moje tegoroczne wakacje nie są zbyt produktywne pod względem pracy. Skupiam się raczej na rozwoju osobistym, gdyż nie udało mi się znaleźć żadnej pracy na okres wakacji. Z drugiej strony nie ma co narzekać, bo wcześniej brakowało mi czasu na rzeczy, na które mogę go poświęcić teraz. Pogoda dopisuje, więc mam nadzieję, że uda się zorganizować też kilka wyjazdów! 


Jakiś czas temu w Rossmannie pojawiły się nowe produkty do włosów od Isany. Seria ta - Isana Professional - bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam trochę o niej poczytać i wypróbować nowości. Producent wydał zarówno szampony, odżywki oraz maski do włosów. 




Ja zdecydowałam się na przetestowanie dwóch z nich - szamponu z serii macadamia & pomarańcza oraz odżywkę - czarny bez & truskawka. Oba produkty pięknie pachną i powiem Wam, że są bardzo wydajne. Seria ta została wydana w trzech różnych zapachach:
- czarny bez & truskawka,
- macadamia & pomarańcza,
- pitaja & owoce tropikalne.
 Porównując z innymi produktami o podobnym zastosowaniu to cena jest całkiem przystępna. Za odżywkę zapłacimy ok 11 zł, za szampon ok 10 zł, a za maskę do włosów niecałe 19 zł.  

Jeśli chodzi o równowagę PEH to uwaga:
- szampony to RYPACZE,
- odżywki są PEH.



Muszę Wam powiedzieć, że również opakowania produktów są bardzo fajne. Są bardzo proste i zgrabne. Nie podoba mi się jednak, że odżywki stawia się górą do dołu, a szampony dołem do góry - to mogłoby akurat zostać ujednolicone. 


Seria ta bardzo mi się spodobała i jestem naprawdę pod wrażeniem jak Rossmann się pod tym względem rozwija. Produktów od Isany jest coraz więcej, na rynku zagranicznym oferta jest jeszcze bogatsza. Pozostaje nam tylko czekać, aż produkty dotrą do nas! 

Piszcie w komentarzach co Wy myślicie o tych produktach! Mieliście okazję z nich korzystać?

4 komentarze:

  1. Produkty Isany są bardzo dobrej jakości, niestety rzadko kupuję, bo z Rossmannem mi nie po drodze:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubią kosmetyki tej marki, więc na pewno przetestuję ich nowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. interesting, thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maskę pomarańczową z Isany i jestem z niej zadowolona :D Isana ma sporo dobrych produktów do włosów i nie drogich :)

    OdpowiedzUsuń