SOCIAL MEDIA

SheIn Jacket

piątek, 5 sierpnia 2022

 

Cześć i czołem! Ostatnio bardzo intensywny czas u mnie! Sporo rzeczy do zrobienia mimo wakacji, ale powiem Wam że cieszy mnie to bo wreszcie mam na wszystko czas. Od października znowu zaczynam ostrą pracę i wiem, że moje możliwości będą wtedy dużo mniejsze. Obecne wakacje poświęcam swoim pasjom i nachodzący rok również w dużej mierze chcę poświęcić rozwojowi osobistemu. Ponadto, jak wiecie kocham podróże, więc mam nadzieję że uda mi się także w wolnej chwili odwiedzić wymarzone miejsca! 


W ostatnim czasie nie kupowałam zbyt wiele ubrań, muszę przyznać, że staram się ograniczać jeśli chodzi o konsumpcjonalizm. Kupuję mniej, ale rzeczy które będą mi się podobać i które będę nosić. Jedną z takich rzeczy była kurtka, którą udało mi się upolować na SheIn za 85 zł! Jest hiper wygodna, chociaż dosyć krótka - ale ja takie uwielbiam! Wykonana jest z imitacji skóry, a mimo to jest bardzo delikatna. Jeśli szukacie czegoś podobnego to bardzo Wam polecam!





Jestem ciekawa jak podoba Wam się mój zakup! Piszcie w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. ja ostatnio poszalałam i kupiłam sporo rzeczy 😀
    Kurtka świetna 😀
    Czyżbyś już zaczęła przygotowywać garderobę na jesień? 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, jednak ja wolę dłuższe fasony😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna ta kurteczka! I cena też bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń