SOCIAL MEDIA

my nails accessories

środa, 21 listopada 2018


Grudzień już na horyzoncie, a co za tym idzie nieubłaganie zbliżają się święta. Niby zostało jeszcze sporo czasu a świąteczna atmosfera przejęła już supermarkety, galerie a nawet ulice miast. Ja staram się jeszcze za bardzo nie "nakręcać", gdyż myśl o dwutygodniowej przerwie od uczelni sprawia, że moja motywacja spada, a przede mną jeszcze sporo pracy. Jak chyba każdy student w tym roku ponownie będę odbywać praktyki, dlatego też cztery dni przyszłego tygodnia muszę całkowicie na to poświęcić. Myślałam, że mając chwilę wolnego będę mogła zająć się blogiem, jednakże czeka mnie natłok zajęć. W niedzielę jadę do mojego rodzinnego miasta, bo to właśnie tam będę odbywać praktyki, a już w środę mam pociąg powrotny. Tak czy tak, cieszę się że chociaż te kilka dni odpocznę od uczelni!

W ostatnim czasie w moje ręce wpadło także kilka paczek "paznokciowych", dlatego też postanowiłam pokazać Wam całą moją kolekcję akcesoriów, które posiadam. Chociaż szczerze muszę przyznać, że nie tak często ich używam! Wynika to głównie z braku czasu, gdyż nakładanie ozdób jest na prawdę czasochłonne i wymaga sporej precyzji. Moją metodą jest przeważnie zdobienie pojedynczych paznokci bądź po prostu znalezienie większej ilości czasu, a ja, jako amatorka potrafię przy tym spędzić dobre kilkanaście godzin!

sondy - zaful

Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w ręce są sondy do zdobień. Jak widzicie każda z nich ma na końcu kuleczkę - mniejszą lub większą - więc służy ona głównie do robienia kropek. Zdecydowanie ułatwia to prace i jak już wcześniej mówiłam, pomaga w precyzyjnym zdobieniu. 

pędzle - zaful

Kolejną rzeczą są oczywiście pędzle, które dają wachlarz możliwości. Przy ich pomocy możemy stworzyć dosłownie wszystkie -  od większych do bardziej szczegółowych zdobień. Jak widzicie jest ich dosyć sporo i z tego co pamiętam były w na prawdę bardzo przystępnej cenie. 

płytki - neonail


płytka - rosegal  

stempel - neonail

Kolejną rzeczą, która mieści się w mojej kolekcji jest stempel do zdobień wraz z kilkoma płytkami. Jest to mega ułatwienie i zdecydowanie pomaga oszczędzić czas w zdobieniu paznokci. Rynek oferuje ogromny wybór płytek na których znajdziecie przeróżne wzory - na pierwszym zdjęciu nie ma nic ciekawego, ale takie właśnie płytki były w zestawie, jednak druga płytka, zamówiona na stronie RoseGal zawiera wzory świąteczne.

magnes - aliexpress

Kolejną rzeczą jest magnes przeznaczony wyłącznie do lakierów magnetycznych. Lakiery te posiadają drobinki, które magnes przyciąga tworząc przepiękne wzorki na paznokciach. Mój jest klasyczny przez co możemy stworzyć "błyszczący" pasek, lecz widziałam też wiele innych, równie efektownych. 

 taśma - aliexpress

Tasiemka to świetny pomysł na klasyczne zdobienia. Możecie je znaleźć w ogromnej gamie kolorystycznej na aliexpress i to za nieduże pieniądze. Tasiemka jest dosyć długa więc wystarczy na sporo manicure'ów!

zestaw - rosegal




Kolejnymi rzeczami, które w ostatnim czasie dostałam od marki RoseGal jest zestaw głównie do pielęgnacji paznokci. Pilniki to coś, bez czego nie obędzie się praktycznie nikt, a zestaw oferuje ich aż 5. Są one o różnej gradacji, więc świetnie nadają się czy to do zdarcia żelu czy do wypolerowania płytki. Oprócz tego znalazłam tam zestaw do skórek wraz z odżywką, którą widzicie na ostatnich zdjęciach. Co więcej, różowy "przyrząd" służy do ułatwienia pedicure oraz szczoteczka do wymiatania pyłku z paznokci. Zestaw jest genialny dla każdej osoby, nie tylko tej początkującej, gdyż znajdziecie tam na prawdę najbardziej potrzebne rzeczy!

 rapidograf 

Kolejną rzeczą są trzy rapidografy, które również są świetną pomocą do zdobień. Wystarczy wlać do środka trochę lakieru i kombinować. Rapidografy również charakteryzują się różnymi rozmiarami, dlatego zdobienia można wykonywać zaczynając od tych bardziej precyzyjnych. 

ozdoby - zaful 

Różnego koloru ozdoby na paznokcie, to coś co zakupiłam na stronie zaful. Co więcej, ich opakowanie jest genialne, gdyż wszystko jest ładnie i przejrzyście posortowane, przez co możemy wybierać co tylko chcemy otwierając po jednym okienku.

pyłki - neonail

pyłki - aliexpress

pyłek - indigo

pyłki - aliexpress

Ostatnimi już rzeczami, które znajdują się w mojej kolekcji są pyłki do paznokci. Pierwsze dwa to pyłki fluorescencyjny oraz glittery, kolejne to efekty serenki, następnie efekt kameleona i na samym końcu ponownie efekt syrenki i efekt lustra. Pyłki są przepiękne i dodają dużego uroku do każdego manicure!

Piszcie w komentarzach czy Wy używacie ozdób do paznokci!

11 komentarzy:

  1. Ja również mam sporo chińskich rzeczy do paznokci :) Są tanie i właściwie nie różnią się zbytnio jakością :)
    Zamawiam najczęściej ozdoby, pilniki itp. Ostatnio przy promocji na 11 listopada zamówiłam nową lampę i kilka lakierów na spróbowanie. Zobaczymy co to warte.. :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. W galeriach handlowych, sklepach święta Bożego Narodzenia zaczynają się już po 1 Listopada, co według mnie trochę psuje te atmosferę...
    Fajnie że trochę odpoczniesz, a te akcesoria fajne-mam mniej więcej taką samą ilość akcesoriów do makijażu ☺
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajne akcesoria. Po raz pierwszy widzę takie płytki :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo posiadasz tych akcesoriów ;) Najbardziej zaciekawiły mnie rapidografy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho dużo tego! Ja używam tylko sondy, pyłków i kryształów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niezłe zbiory! :)
    Moje jedyne eksperymenty co do stylizacji paznokci to pyłki. O pędzelkach nawet nie chcę się wypowiadać - zdecydowanie brakuje mi cierpliwości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pyłki są cudownee!

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, sporo tego masz! Ja marzę o jakiś fajnych pyłkach, na razie mam tylko 3 :(
    Oliwka też by mi się przydała :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nigdy nie zamawiałam takich zestawów do paznokci z chińskich stron. U Ciebie one się bardzo dobrze prezentują :)
    zawarłaś współpracę z Zaful?

    pozdrawiam/!

    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dużo rzeczy z Zaful mam z poprzedniego bloga, gdy byłam jedną z blogerek współpracujących z tą stroną :)

      Usuń
  10. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń